Hoi meiden, ik vroeg me af; hoe kun je merken dat je kindje tandjes krijgt? wat zijn typische kenmerken en symptomen? xx
Heel veel kwijlen steeds bijten op dingen en alles in de mond stoppen je kan meestal in de mond al wat wits zien, dan kan het nog een tijd duren hoor! Bij Emma zien we onderin witte puntjes en ze bijt heel veel op de bijtring. En ze kwijlt heel veel. Denk dat het er echt aankomt.
nou, ze kwijlt de laatste tijd ontzetten veel en wil ook indd alles in dr mondje stoppen.. heeft een rammelaar van Paddington, en het hoedje stopt ze telkens in dr mond.. maar witte puntjes? waar moeten die zitten dan? en hoe lang kan dat dan nog duren?
de witte puntjes zitten dan waar de tandjes door gaan komen. Als het zover is zie je het wel in haar mond. Ja dat is moeilijk te zeggen hoelang het dan nog kan duren. Dat is niet te voorspellen eigenlijk. Verschilt per kind en lijkt me ook per tand
volgensmij zag ik straks namelijk wel een wit puntje onderin, zal er morgen nog eens goed naar kijken..
je voelt dan wat bobbelig. Wij hebben ook gevoeld,vond ikwel wat lastiger trouwens. Maar al snel zagen we het gewoon duidelijk. Maar voelen is idd ook een goede tip
ik heb even gekeken, er zit in het midden onderin een klein wit puntje, maar het is nog niet echt scherp ofzo..
Je moet gewoon voelen. Baby's stoppen alles in de mond omdat ze ook voelen met hun mond. Kwijlen lijkt me ook niet veel te zeggen.
Hier een kwijlerd vanaf der geboorte en had je net een schoon pakje aan gedaan, kon je weer of je bleef die lelijke slabbetjes verwisselen (een slab staat gewoon niet leuk haha) en juist toen ze tandjes kreeg stopte het kwijlen ook en ze was 10 maanden en 5 dagen toen de eerste door kwam. Ze stopte ook van alles in der mond en beet overal in als het even kon maar vanaf dat haar tandjes aan het doorkomen zijn mag ik niet eens voelen.