bij ons krijgt elk kind een linnen tasje met zijn of haar naam erop. Met een leuk plaatje erbij getekend. Meestal zit er alleen reservekleding in en af en toe het boekje. Veel mensen laten de tasjes met reservekleding hangen, maar ik neem ze weer mee, mede omdat ze maar 1 dag in de week komen en ik anders voor in de luiertas weer andere reservesetjes moet doen.
ik neem ook altijd alles mee naar huis. vindt het niet fijn dat de kleertjes daar liggen wil ze ook gewoon aan doen
gewoon een oude tas gepakt die al jaren in de kast, ongebruikt, lag. (wel een blauwe russische koekiemonstertas )
heb je al wat gevonden? ik heb een echte barbapapa tas. ik krijg er heel veel leuke reacties op op het kdv... iedereen wilt hem ook hebben. kost wat, maar dan heb je ook wat www.vanallesvan.nl
vind je het misschien leuk om zelf wat te maken? ik ben helemala niet heel handig, maar heb ik een middagje zelf een tas genaaid van geplastificeerd katoen (in Delftsblauwe print en rood/witte stippel) en gevoerd met jeans. houtje-touwtje sluiting eraan, vakje erin genaaid voor de fles en voor het boekje, en tadaa: een heel originele tas! ik heb 'm fijn groot gemaakt, want bij ons moet je alles steeds weer mee naar huis nemen (slaapzak, fles, reservekleertjes, knuffel, voedingspotjes), dus dan is een beetje ruim wel zo fijn. heb er al heel leuke reacties op gehad.
Ik heb toentertijd een rugtasje gekocht bij de Scapino. Roze met bloemetjes erop. Vind 't wel makkelijk een tasje, heb toch regelmatig wat mee te nemen. In haar mandje ligt wel een setje met reservekleertjes, maar als de kleertjes die ze aan heeft vies zijn en als er weer nieuwe reservekleertjes mee moeten, dan is het handig om het even in een tasje te kunnen doen. Verder moest ze in het begin de poederbakjes mee hebben, heeft ze altijd haar boekje bij zich, gaat d'r slaapzak regelmatig mee naar huis om te wassen, gaat er tegenwoordig ook een knuffel van thuis mee (zo slaapt ze veel beter op het kdv) dus, ja, een tasje is wel handig. Ik heb voor een rugtasje gekozen, zodat ze 'm later evt. zelf kan dragen en ik 'm nu zo half over m'n rug kan hangen. Als ik m'n dochter mee naar de auto moet nemen (we wonen in een appartement) dan heb ik m'n schooltas bij me (geef les in het VO), af en toe een laptop, haar tasje en natuurlijk zij zelf op m'n arm... een plastic tasje is dan gewoon níet handig...