Gisteren iemand zien wandelen in de winkel met echt een ONWIJS leuke tas.... nu was ik druk bezig en wilde haar gaan vragen waar ze die tas gekocht had, maar toen was ze al verdwenen.... misschien hebben jullie enig idee wat ik bedoel en waar ik deze kan kopen: het is een schoudertas heel druk, met een drukke stof en daarop allemaal weer losse dingen opgenaaid (oa eene plaatje met een koe , en een randje) en allerlei andere versiersels.....hij was echt zooooo mooi -smelt- Iemand enig idee van welk merk dit kan zijn en waar te koop? Hoop het, anders maar dd duimen dat ze gauw weer boodschappen gaat doen met haar tas
Mischien zelf gemaakt. Een collega van mij doet dit ook. Hier is een voorbeeld http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=47095
kitsch kitchen heb ik al gekeken...oilily is nog een goed idee... hij lijkt ook wel beetje op die van sheann! wow hey leuk jouw tas..!
Kon het zo snel niet vinden, maar dacht dat die van Room Seven was......Ik zal vanavond nog op mijn gemakje even zoeken voor je....
hartstikke bedankt iedereen alvast voor meedenken en -kijken.... @aura;heb net gegoogled op room seven, maar tis t ook niet tenzij ze nog meerdere soorten hebben dan de 2 die ik vind t heeft er wel wat van weg