Hoi meiden, wij weten sinds vanmorgen dat we zwanger zijn. Joepie!! Vanons tweede kindje!! Nu willen we het straks gaan vertellen door een tekst op het shirtje van onze kleine meid (we zijn zwanger geraakt van een cryo en de meeste mensen weten wanneer de terugplaatsing was dus we kunnen niet al te lang wachten......). Wie o wie heeft er een leuk idee|(niet teveel letters!!)\ Uitgerekende datum rond 19 feb. O ja.....het is een tweeling broertje/zusje van onze dochter ....het is namelijk ook ontstaan uit de eerste ivf......bijzonder he. xxxx
Gefeliciteerd meis! Tsja ik vind op die shirtjes past nooit veel tekst; En hoera ik wordt grote zus is ook een beetje afgezaagd vind ik persoonlijk..Nog best lastig dus korte maar originele tekst.. Ik denk nog even mee na..
wt ontzettend leuk en dan nog een eigenlijke tweeling ook! hah gefeliciteerd! nee een korte originele tekst is moeilijk denk ik.. lang is een stuk makkelijker!
Ik had: voorzijde - JOEPIE... achterzijde - EEN BABY! Ik wou niet teveel letters omdat ik het zelf gemaakt heb en dus alle letters moest uitknippen/snijden