Vandaag ben ik 28 weken zwanger en deze zwangerschap draag ik het kindje erg hoog. Hierdoor ondervind ik nu problemen op mijn werk want na een hele dag zitten heb ik heel mijn onderste ribben beurs. Gisteren heb ik me hierdoor zelfs ziek moeten melden waar ik echt heel erg van baal. Verder kan ik maar hele kleine porties eten omdat er gewoonweg geen ruimte meer is en heb ik mega last van brandend maagzuur. Is het nu zo dat het kindje de komende weken nog iets kan gaan zakken? (hoop hoop) En zijn er meiden die dit misschien ook hebben meegemaakt en mij van advies kunnen voorzien? Alvast bedankt! Liefs Michelle
Ik droeg ook heel hoog en is eigenlijk tot m'n bevalling zo gebleven! Ook ik had erg last van brandend maagzuur ed. Hier een foto van m'n buik op de avond voor de bevalling! View attachment 158853
Hier ook een kindje dat erg hoog ligt. Mijn eerste dochter lag ook erg hoog, tot aan de bevalling. Maar zij lag in stuit en dit meisje ligt wel goed, dus stiekem hoop ik dat wanneer ze ingedaald is ik meer ruimte krijg bij mn ribben. Ik werk trouwens sinds een week of 4 nog maar halve dagen omdat ik ook erg veel pijn aan mn ribben heb.