Wij hebben geen zin voorop, maar in plaats van de standaard "dolgelukkig zijn wij met de geboorte van..." hebben we gekozen voor "Onze liefde kreeg handjes en voetjes met de geboorte van..." Misschien is dat iets? Succes!
pfff het blijft moeilijk hoor! Hij moet leuk, grappig, origineel maar toch net zijn want ik heb een christelijke familie... We blijven nu hangen op: na 9 maanden zitten voor iets dat pappa heeft gedaan, geef ik nu mijzelf wel aan: PIET Maar ik weet nog niet helemaal zeker of mn familie dat kan waarderen...
Wij hadden dit gedichtje: In mama's buik was het warm en zacht, Lag ik te trappen dag en nacht. Maar nu ik mij kan laten horen, Zal ik ook papa's dromen eens verstoren.
Wij hadden op het kaartje voor onze dochter: De wereld heeft voor even stilgestaan... Welkom lieve (naam)
wij hadden: Wat ooievaar? Niets ooievaar! Papa heeft met mama gestoeid en uit hun liefde ben ik gegroeit veel succes nog!
SOms komen dromen uit. Geboren om van te houden. Daar is ie dan plots, Moeders mooiste en vaders trots.