Hallo allemaal. Wij zijn eindelijk uit de naam en het kaartje maar missen nog een tekst voor het kraambezoek. Met de zoekfunctie hier kwam ik ook niet veel verder dus nu is mijn vraag : Weten jullie een originele tekst om het kraambezoek uit te nodigen ? Het hoeft geen zoetsappig gedichtje te wezen en liever ook geen teksten met rusttijden. Bij de eerste hadden we,Bel,kom en bewonder en nu valt het niet mee om weer iets origineels te bedenken. Vandaar mijn vraag aan jullie.
Wil je bij ons thuis mijn luier komen verschonen? Bel even, dan zal ik je met een volle belonen... Ik vond deze in eerste instantie wel origineel, maar durf 'm zelf niet op het kaartje te zetten... Maar vingertjes en teentjes tellen, en dat soort dingen, dat vind ik weer zo saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai... Ben dus ook nog aan het zoeken..
Eerst even bellen voordat u teentje komt tellen. Bellen is een kleine gebaar,maar dan staat wel de koffie klaar, Graag een seintje aan een bezoek voor ons kleintje. En bij onze dochter Faye: komt u speciaal voor mij. Bel dan even mam of pap. Want die houd mijn agenda bij .
@wendy: waarom niet gewoon nog een keer ' bel, kom en bewonder ' in het kader van ' mooi is mooi ' ? of een variant: ' bellen is zien en zien is geloven ' ofzo? (ik verzin maar even wat hehehe) sorry maar hier staan wel veel taalfouten in
Bij Levi hadden we : Voor beschuit met muis, bel ons even thuis Deze keer komt er op : Een klein verzoekje, bel even voor een bezoekje !
We zijn er uit. Het word: een vriendelijk verzoekje,bel even voor een bezoekje. Bedankt voor jullie reacties.
wij hadden wil je de oogjes van de kleine man zien twinkelen, laat dan eerst de telefoon even rinkelen edit: zie dat je er al uit bent!
wij hadden bij onze oudste dochter, bezoek vinden wij fijn maar mag het in de kraamtijd zijn. en bij de nu nog jongste dochter, wilt u komen kijken naar onze kleinste meid, het liefst in de kraamtijd en nu bij ons aankomende dochter zou ik het niet weten haha
Persoonlijk vind ik die teentjes tellen en andere vreemde riedeltjes niet mooi. Wij hebben dan ook gewoon onder onze kaart gezet? wilt u .... komen bekijken? Gezellig! kreeg er veel positieve reactie's op dat het eens wat anders was. Uiteindelijk belt toch iedereen als ze langs willen komen.
Wij hadden: Een bezoekje vinden we erg fijn, maar mag het na een telefoontje zijn? Maar ik denk dat het bij de volgende: Bel, kom en bewonder wordt...vind dat zo lekker kort, maar krachtig! (mocht er een volgende komen!)