6 jaar met hart en ziel ineens weg in vlammen opgegaan!!

Discussion in 'De lounge' started by liebrando, Jul 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liebrando

liebrando Niet meer actief

#1 liebrando, Jul 20, 2010
    Last edited by a moderator: Jul 20, 2010
    weet niet of het hier de goede plaats voor is maar ik moet het gewoon even kwijt voel me zwaar k*t eronder namelijk.

Mijn vader heeft in leeuwarden 6 jaar lang met hart en ziel voor anderen klaar gestaan. 6 dagen in de week zorgte hij dat mensen bij hem terecht konden voor kleding tot meubilair. En nu ineens vanacht bereikte ons het nieuws dat al zijn werk in vlammen is opgegaan. Kan het nog steeds niet geloven, heb de beelden gezien, heb foto's gezien, heb me ouders gesproken en tig keren het verhaal gehoord, maar toch blijft het ongeloofelijk dat het allemaal weg is.

Nu moet ie weer helemaal opnieuw beginnen, nieuw pand, nieuwe spullen weer bijelkaar sprokkelen enz enz..........Het zijn misschien maar dode dingen maar toch is het klote om te zien dat iets waar iemand met alle liefde aan werkte zo ineens in rook is opgegaan!!!

(ps mijn kledingbank stond buitenom me vader ff voor degene die denken hoe zit dit nou allemaal)

2. Shantii

Shantii Bekend lid

Jan 30, 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meid dat is zeker heel erg k*t :( .. Vooral als je ziet hoeveel verdriet het je vader zal doen. Is de oorzaak van de brand al bekend dan of? Wil jou en je familie veel sterkte wensen en hoop dat je vader snel weer aan de slag kan met een nieuwe zaak.

Knuff!

3. liebrando

Ik hoor net van me zusje dat ze 4 jongens hebben opgepakt tussen de 20 en 22 jaar. 2 Personen zijn vrijgelaten maar 2 andere worden vastgehouden. Me vader is er echt kapot van, hij snapt echt niet WAAROM dit gebeurd is. Dat is logisch.

De spullen kunnen me gestolen worden, maar het verdriet dat me vader nu heeft doet me erg veel pijn en daarom voel ik me ook zo k*t. Ik weet dat hij al zijn ziel en liefde erin heeft gestoken en zo ineens is het allemaal weg!

Het is al op vele zenders zoals nederland 1 en rtl 4. Vanavond komt het op Hart van nederland op sbs6. Verschillende zenders willen gaan helpen met opnieuw opbouwen en spullen weer bijelkaar te zoeken en opnieuw op te starten! Dat is wel fijn voor me vader, maar toch zal het een poosje pijn blijven doen, je hebt er toch 6 jaar voor gewerkt en gevochten en dat is nu helemaal weg!

Dank je wel meis, lief van je!

4. MammaJo84

MammaJo84 Niet meer actief

Jeetje wat erg! Wat vreselijk als je zoiets overkomt. Sterkte meis!

5. liebrando

Dank je wel meis!

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Erg meis en wel fijn dat er al dingen geregeld worden. En waarom mensen dat doen dat blijft een radsel en hoop dat jullie er snel overheen komen en je vader een leuke doorstart kan maken.

Dat verdient een bloemetje.

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ohh verschrikkelijk zeg! Wat erg voor je vader en logisch dat het jou pijn doet als je je vader verdriet ziet hebben.

Ik kan me altijd zo opwinden over mensen die andermans spullen moeten vernielen. Bah...

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wat erg zeg!!

Zo gemeen dat een paar van die rotjongens zomaar zoiets flikken.
    Bah! Ik hoop dat ( als ze het gedaan hebben ) ze flink bestraft worden!

Uiteraard hoop ik ook, dat je vader hulp van alle lieve mensen krijgt die hem kunnen helpen!

Sterkte meid!

9. liebrando

dank jullie wel lieve meiden!

Het is gewoon niet voor te stellen dat het allemaal weg is. Spullen zijn te vervangen maar de herinneringen en al het werk wat er in zat niet, en dat is juist wat pijn doet bij me vader......

Zo ver ik nu gehoord hebt gaan vele helpen met opbouwen en spullen bijelkaar zoeken en willen zenders ook gaan mee helpen, dus ik hoop dat dat allemaal gaat lukken en me vader toch weer een nieuwe start kan maken!

Voor degene die willen zien hier is de link!
    112 Fryslân - Dag en nacht op pad - Nieuws - Goederenbank verwoest door uitslaande brand + video

10. Shantii

Shantii Bekend lid

Jan 30, 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pff die jongens die het aan hebben gestoken moeten ze flink wat jaren op sluiten! Zijn vaak van die gasten die geen idee hebben hoeveel ellende ze hier een ander mee aan doen.

Ik zal vanavond als ik thuis ben eens kijken naar hart van Nederland. Wel fijn dat iedereen je vader wilt helpen.

11. liebrando

Ja ik hoop ook dat ze een beste straf krijgen. Ze hebben geen idee wat voor schade ze aangericht hebben! voor hun zijn het misschien maar spullen, maar voor me vader was het zijn leven!

Ja zeker fijn die hulp kan ie echt wel gebruiken!

12. klarinet

klarinet Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    2,985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Jeetje war heftig. Ik wil je heel veel sterkte toewensen!

13. liebrando

Dank je wel!

14. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,550
    526
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hè mied sterkte voor jou en voor je vader en anderen die zich druk hebben gemaakt voor de goederenbank!
    We zagen het vanmorgen op het Journaal en het zag er heel heftig uit. Mijn zwager zat nog wat te geinen, ze hebben nl kort geleden een bank "gedoneerd", maar het is zoooo sneu!!!

15. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,480
    113
    Wat erg voor je vader, ook al zijn het maar spullen het is wel zijn ziel en zaligheid.
    Ik hoop dat ze de daders pakken (of al hebben) en als ik je vader was zou ik zeer zeker van het recht gebruik maken dat je ze zelf mag toespreken.

Groetjes Anita

16. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Is dat toevallig het pand naast het UPC kantoor ?

17. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Meid wat een rotstreek dit zeg!! Kan me voorstellen dat dit je vader diep pijn doet. En dan een paar van die stomme gasten die ff een grapje denken uit te halen. Ze hebben geen idee wat ze precies doen. Van mij mogen ze lang vast komen te zitten en alle schade betalen! Maar het Nederlandse rechtsstelsel kennende, zullen ze er wel vanaf komen met 40 uur taakstraf ofzo... :(

18. Shantii

Shantii Bekend lid

Jan 30, 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zag het nu net op hart van Nederland, poeh dat was een beste brand! Echt heel erg.. Vanavond komt je vader op tv?

Kan me heel goed voorstellen dat je er zo kapot van bent want dit is wel heftig!

19. liebrando

ja de school naast het upc gebouw!

20. liebrando

Oh was het er nu ook al op? ik dacht half 11. Hadden ze tegen me zusje gezegd vandaar. Ja mijn vader en zusje zouden op tv komen. Me zusje heeft ook veel moeten praten omdat me vader soms gwoon te emotioneel was. Me zusje ook maar goed die staat haar mannetje wel ff voor onze papa!!

Ja dit is echt niet leuk meer. Mijn vader heeft nog nooit zijn emotie getoont zolang ik leef eigenlijk, en nu zie ik hem op tv ineens huilen dat is vreselijk om te zien hioor, doet me echt pijn om hem zo te zien. Hij is er echt stuk van en terecht!

Share This Page