Waar betalen jullie meestal mee in een webshop?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kim11, 31 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Waar betalen jullie meestal mee in een webshop?

1. iDeal

2. Creditcard

3. Paypal

4. Bankoverschrijving

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik betaal zelf eigenlijk meestal via Ideal, en gebruik paypal of creditcard alleen voor het buitenland.

Ben eigenlijk wel benieuwd waar jullie meestal mee betalen.

2. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Heel verschillen';)

Ideal, acceptgiro (via mail of post) of credit..net erna wat makkelijk is, sommige vragen voor achteraf betalen geld, dan meestal ideal;)

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    IDeal of liever nog met een acceptgiro.

4. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    PayPal en anders ideal

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Een creditcard. Wel een veilige, moet er geld opzetten haha.
    Ideal heb ik niet en paypal ook niet. Weet nog niet eens wat dat precies is.
    Heb ook een BE bankrekening dus ik denk dat ik ideal en paypal niet kan hebben.

6. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Iedereen heeft iDeal zolang je kunt internetbankieren. Dan log je gewoon in op je account via de iDeal-link en druk je op betalen.

7. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Ideal, bankoverschrijving vergeet ik meestal :)
    Als het met acceptgiro kan doe ik dat ook nog wel ns. Jammer is dat gelijk weer 1 euro dr bovenop.

8. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ideal, paypal, acceptgiro of gewoon met rekening en bankoverschrijving. Ligt heel erg aan de webshop ook.

9. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Ligt eraan, meestal iDeal, als het kan acceptgiro. Ligt ook aan het product.
    Ik heb zelf een webwinkel en daar betalen de meeste mensen via factuur achteraf, mee met de bestelling. Maar dit gaat om bedragen rond de 200 euro en gepersonaliseerd. Dan snap ik dat wel!

10. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    ligt eraan, het liefst ideal, maar als die optie er niet is zoals bij de H&M een acceptgiro.
    Voor mijn digitale scrapkitjes heb ik een paypal rekening geopend.

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Verschillende credit cards die ik (lokaal) in verschillende landen kan gebruiken. Nog nooit een probleem gehad en 80% van mijn aankopen doe ik online. :)

12. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Ze geeft aan dat ze een Belgisch rekeningnummer heeft, dan is dit nier mogelijk. Ideal is hetzelfde als mistercash voor de belgen.

wel interessant voor mij ik heb zelf namelijk een webwinkel.

13. Linda86

Linda86 VIP lid

Liefst paypal (snel en kopersbescherming) en anders Ideal of overschrijving.

14. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Ik betaal het liefst via acceptgiro of afterpay, vooral als ik ene webshop niet ken en anders ideal.

15. Minerva

Minerva Niet meer actief

Nee, ze geeft aan dat ze óók een Belgische rekening heeft. Het woordje "ook" in deze impliceert dat ze, naast een Nederlandse, ook een Belgische rekening heeft. Dus dan is de uitleg van Kim11 nog niet zo gek ;)

Ik wissel veel, maar ben wel fan van PP ivm de kopersbescherming. Als ik ergens met PP kan betalen en ik bestel er voor het eerst, dan bestel ik altijd via PP. Kan ik achteraf betalen (Esprit, H&M, bol.com, etc.) dan kies ik altijd voor die optie en betaal ik pas na evt. retourneren :)

16. sydneys

sydneys Niet meer actief

Haha ja ik heb een Belgische en Nederlandse maar de Nederlandse is ongebruikt. Alleen voor zorgverzekering zet ik er geld op. Maar heb geen internetbankieren op de Nederlandse.

Is ideal identiek hetzelfde als mistercash? Kan ik dan bijvoorbeeld op een Nederlandse site ideal aanklikken en dan eigenlijk de mistercash gebruiken?

17. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ah, goed gelezen dus :p

Euhm... daar kan ik je helaas niet mee helpen. Het klinkt wel handig zoals je het omschrijft, maar dat zou ik even bij je Nederlandse bank navragen....

18. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Het meeste met Paypal. Vindt het zo makkelijk!

Ideal is ook makkelijk maar vaak moet ik daarmee weer op zoek naar mijn internetbankieren random reader en daar ben ik dan weer te lui voor. Paypal, wachtwoordje invoeren en klaar is kees. :)

19. Minerva

Minerva Niet meer actief

Dat gemak van PP vind ik ook héél erg fijn ja :D

20. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Dit moet dan apart aangegeven zijn dat ze ook mistercash hebben, dit biedt niet iedereen aan.

minerva je had gelijk hoor!

Deel Deze Pagina