Tandjes!Grrr

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Tweenie87, Jul 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tweenie87

Tweenie87 Actief lid

Apr 26, 2007
    176
    0
    16
    Somewhere :)
    Hoi hoi,

Ik vermoedde 2 weken terug al dat ze er last van had, veel kwijlen, zure poepluiers, kouwen op mn vinger, op dr eigen handje en af en toe wat verhoging.....En iedereen mij maar voor gek verklaren toen ik zei dat het tandjes waren!Gisteren bij het cb geweest, en ja hoor 2 grote bobbels in dr mondje te voelen...2 snijtandjes links en rechts..Vreemd.. Ik dacht dat tandjes altijd onderin begonnen! Ik gebruik nu dentinox en daar kan ze in ieder geval rustiger mee slapen maar een bijtring kan ze nog niet vasthouden dus da's geen optie...Flessen zijn ook drama..Ze kouwt alleen maar op de speen..'S nachts gelukkig geen probleem met slapen trouwens!

Hebben jullie wellicht nog andere tips?En weten jullie hoelang het ongeveer duurt tot r daadwerkelijk een tandje doorkomt? Aangezien er nu alleen maar bobbels zitten!

Alvast bedankt
    Groetjes,
    Wen

2. Tweenie87

Tweenie87 Actief lid

Apr 26, 2007
    176
    0
    16
    Somewhere :)
    Zie dat ik snijtandjes heb opgeschreven..Ik bedoel hoektanden!

3. acire

acire Fanatiek lid

nou ze krijgt nu haar tweede tandjes, maar de 'ellende' is al een maand bezig.
    ze heeft 4 bobbels boven nu.
    ik smeer nu dentinox op de plekken waar haar tanden komen, maar ik heb het idee dat het niet veel helpt.
    je hebt ook nog iets van vsm dat beter schijnt te werken.

4. tientje

tientje Actief lid

Jun 28, 2006
    375
    0
    0
    ik heb al vanaf 4 maanden het idee dat er iets bezig is, met regelmaat een periode van veel kwijlen en zure poepluiers, maar nog helemaal niks

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Vanaf de eerste symptonen van aankomende tandjes, totdat er werkelijk 1 doorbrak was het 3 maanden verder... :( Helaas zeggen bobbels of symptonen niet altijd evenveel, en is het maar weer afwachten wanneer een tandje doorbreekt. Ik heb altijd Dentinox in huis. Dit werkt voor Vigo goed, dus andere tips heb ik helaas niet voor je.

Share This Page