onze kleine meid van 3 maand, kan al draaien, van haar rug op haar zij(beide kanten) en heeft (helaas) al zit neigingen. nu komt dus de periode aan dat we moeten gaan uitbakeren, maar ze slaapt nu nog zo lekker met de bakerzak. wie heeft tips, in het boekje inbakeren brengt rust heb ik al het een en ander gelezen, maarja praktijk is vaak toch anders dan theorie. ik zie er zo tegen op om haar uit te bakeren. het is een hele pittige dame, absoluut niet makkelijk(ik schijn ook zo geweest te zijn, arme ouders hahaha)
Hoi, wij zijn overgegaan van bakerdoek (Pacco) naar slaapzakje. Dat is zonder noemenswaardige problemen gegaan, op de een of andere manier hield onze dochter haar armpjes behoorlijk stil. Succes!
hoi, ik had voor luca het bakerzakje van pucka. Die heeft een tweede fase waar hij al wel zijn armen los heeft maar niet zichzelf ermee kan wakker houden. Hij kon ook al vroeg rollen, maar heeft nooit problemen gehad met rollen en dit zakje. Het was wel een dikke week wennen met hiernaar overstappen, maar het hielp hem heel goed met slapen. Nu ben ik deze aan het afbouwen, want hij had bakerzakje echt nog zo lang nodig om goed te kunnen slapen. Misschien kun je dat ook proberen?
hier in een weekend afgebouwd. geen probleem . ze is nu nog wel eens onrustig als ze niet in slaap kan komen... moet volgens verhalen die ik hoor vanzelf overgaan als ze wat ouder zijn. ik deed eerst 1 slaapje overdag er af, toen helemaal overdag en uiteindelijk ook de nacht. oja ik haar wel meteen in een trappelzakje gedaan. vind ze heerlijk!
Wij zijn na het inenten meteen helemaal gestopt. Dus niet afbouwen. Door de inenting mocht hij niet ingebakerd worden dus had ik hem in een gewone slaapzak gelegd met korte mouwen. Dit ging super goed ( hij was toen 4 maanden) en dit hebben we toen gewoon zo gelaten. Veel succes.