Ik heb zojuist op mijn iphone 4 de volgende app geinstalleerd : Stethoscope. (Rood logo) In combinatie met een goede headphone kun je je hartslag horen, maar vanaf 20 weken ook de hartslag van je baby! Je houdt hierbij de iphone met zn mic tegen je onderbuik. Ik moest lang zoeken (want nog geen 20w) maar vond hem rechtsonderin. Erg leuk!!!
lijkt me sterk eerlijk gezegt, want mijn verloskundige zei dat je vanaf 30 wkn pas met een echte stethoscoop het hartje kunt horen, en die lijkt me dan weer nét wat nauwkeurige als een telefoon!
Hij heet STETHOSCOPE EXPERT. Met de iphone 3 weet ik niet, gewoon even proberen! Elisia, je moet even kijken of hij niet per ongeluk de mic van je headphone aan hebt staan. Is ergens een instelling. Bertha, het is wel iets sterker dan een gewone stethoscoop, in combinatie met een goede headphone. Dan kun je hem namelijk zo hard zetten als je wilt. Je verloskundige mag wel even komen kijken Het werkt denk ik meer zoals een angelsound dan als een gewone stethoscoop. Wij hebben een headphone van Skullcandy waar we mee luisteren.