Hallo allemaal, Ik ben bezig met het maken van de uitnodigingen van Jelles eerste verjaardag. Wat voor tekst hebben jullie erop gezet? Kan ik wat ideeen opdoen.. Alvast bedankt! groetjes juffie
Wij hebben voor onze meid in de uitnodiging haar geboortekaartje verwerkt. Tekstje erbij: "Na een jaar opnieuw post van mij! Ik word 1 jaar. Komen jullie een stukje taart eten?"
Ik had dit op de uitnodiging staan. Volgens mij heb ik deze van iemand van hier op zp. vond het zo'n leuk gedichtje! Het is snel gegaan en bijna niet te geloven Maar mijn babytijd is echt om gevlogen 25 mei word ik dreumes en is het de dag Dat ik mijn allereerste verjaardag vieren mag Papa en mama zullen alles mooi versieren Komen jullie ook om het met me mee te vieren?
Hoi! Wij hadden een kaartje gemaakt uit naam van Sam.... heel kinderlijk handschrift en met spelfouten erg leuk: Tekst was...: Op sondag 31 augustus fier ik een heel groot VeeST om iedereen te laten weten dat ik een beebie ben geweest er staat 1 kaarsje op mijn taart en het hele huis is mooi fersiert want dat ik daarna een dreumes ben wort met iedereen uitbundig gefiert! (Spelfouten horen er dus in he! ) Succes.... en anders gewoon even op internet google.. krijg je ook veel ideeen! Liefs, SoSweet
Dit hadden wij op het kaartje staan: he he eindelijk word ik dan bijna 1. Dan ben ik eindelijk een grote vent zoals papa en mama zeggen ( ik vind eigenlijk dat ik dat nu ook al wel ben) Papa en mama hebben een heleboel boodschappen gedaan en allemaal lekkere dingen gekocht. Ze zeggen dat dit voor mijn verjaardagsfeestje is. Ik snap nog niet helemaal wat ze bedoelen, maar ik weet wel dat jullie worden verwacht op 31 januari van 13.00 tot 17.00. Als jullie dan niet kunnen dan moeten jullie mijn papa of mama maar even bellen want ik weet nog niet hoe zo'n telefoon werkt. Groetjes Luc Op de voorkant had ik 12 foto's van Luc gezet. Van elke maand 1.
Wij hebben een foto gemaakt waarop Liam met ballonnen speelt en naast de foto de tekst: Ik ben vast begonnen met het opblazen van de ballonnen, want.... En dan binnenin: op 18 januari wordt ik alweer 1 jaar