ik zit in zak en as zaterdag was er hier bij de supermarkt een fotograaf vn pakdiefoto hij zou dinsdag de foto's brengen bij de winkel. nou kwam ik daar gisteren om half 2, bleek die man er alleen tussen half 11 en 1 geweest te zijn. geen foto's achtergelaten of wat dan ook. dus nu probeer ik van alles te regelen dat ik die foto's toch krijg omdat het een moederdag kado was voor de oma's. nu was het zo bijzonder omdat het 2maand terug niet wou lukken om ze alledrie tegelijk op de foto te krijgen wat die man nu dus wel gelukt is. wie heeft ervaring met deze onderneming? ik lees eigenlijk alleen maar slechte recencies vooral over bereikbaarheid en nabestellingen
Heb je geen afhaal bewijs gekregen waar een telefoon nummer op staat? Ik heb laatst ook foto's laten maken in de supermarkt en kreeg gewoon een afhaal bewijs mee met telefoonnummer. Wel balen zeg..........
geen tel nr gekregen supermarkt hoofdkantoor zegt dat het lokaal gaat en de lokale zegt dat het buiten hun omgaat telnr wat ik gevonden had is niet meer in hun beheer. ik heb nou een ander lastig lopen vallen met tig x bellen
Pakdiefoto Limited? Hoofdstraat 266, 9982 AM Uithuizermeeden? - 06 30403239? of EDIT: Eendenkooi 12, 9932 KH Delfzijl - 06 15676352 Naam: Pakdiefoto Limited Vestigingsadres: Hoofdstraat 266 Vestigingsplaats: 9982AM Uithuizermeeden Internetadres: http://www.pakdiefoto.com KvK-nummer: 01129921 0000 Soort Inschrijving: Hoofdvestiging Dit kon ik vinden.
bedankt voor het zoeken had ik dus ook allemaal al gevonden heb zojuist kvk gebeld en die hadden exact dezelfde gegevens telnr is dus onjuist
Das flink balen maar ik lees wel op verschillende plekken dat de eigenaar van de supermarkt contact moet kunnen vinden met die betreffende fotograaf ofzo.
ik kan het misschien nog proberen als de manager er zelf weer is, maa rik heb er een hard hoofd in een oud-collega van mij heeft de foto's wel gekregen. probeer haar ook de hele ochtend al te bellen om te kijken of zij een nr heeft of iets anders waar zij evt nabestellingen zou kunnen doen. heb ondertussen 3 mailadressen dus wie weet, maar ben bang dat ik ze sowieso niet meer heb voor moederdag.
dit nummer heb ik nu ook geprobeerd, maar dan krijg ik zo'n vervelende toon en daarna een dame die zegt dat dit geen bestaand nummer is. maare waar had je dat nummer opgescharreld? want ik dacht dat ik zo langzaamaan alles wel al gehad had
Iemand had een screenshot gemaakt van adresgegevens via google maps zij had via dit nr. contact met de betreffende mr.
Dit kwam ik ook nog tegen Voor echte problemen zijn wij heel bereikbaar, ons internet adres ontvangt iedere klant die foto's bij ons laat maken, maar voor degene die daar blijkbaar nog moeite mee hebben: jos@pakdiefoto.com (alleshier@pakdiefoto.com werkt overigens!) Jos Haasewinkel - Pakdiefoto
die beide mailadressen heb ik vanmorgen ook een mail gestuurd dus zit denk ik helaas niks anders op als afwachten
vind ik heel lief van je maar misschien ben ik ook wel te ongeduldig en misschien ook wel door al dat zoekwerk onnodig op de kast gejaagd. maar ik hou het zeker ff in mijn achterhoofd
Is goed! Vind het geen probleem om even aan te bellen en eventueel verhaal te halen Kom bijna elke dag in Delfzijl, dus is voor mij geen moeite.