Hallo allemaal, ik ben nu 17 weken zwanger en heb sinds de 12e week soms een felle steek in mijn vagina....... Als je dit op internet opzoekt kom je uit bij indalingsweeen maar dat zijn dingen die ik niet wil lezen Kan dit ook iets anders zijn? Heb met 15 weken het hartje nog gehoord en VK zei dat alles prima was, ik ben dat van die steken alleen vergeten te vragen toen.
Is normaal. Ik heb het ook vaker en het is geen probleem. Voelt soms echt zeer pijnlijk, alsof je daar gestoken wordt. Geen zorgen dus !
herkenbaar, maar ook steken richting blaas dus dacht echt dat het alweer een blaasontsteking zou zijn. Alles laten checken maar was niks mis mee dus de verklaring van de dokter was groeipijn. Moet zeggen dat het sinds die tijd mijn buikje meer een buik begint te worden Als je je niet gerust voelt gewoon naar je verloskundige bellen of wachten tot de volgende afspraak
Ik heb dat ook wel eens, vooral als de baby op mn blaas schopt en op het moment dat mijn baarmoeder aan het groeien is.
ik heb soms heel lichte steken. heb gehoord dat dat ook voorkomt bij bekkeninstabiliteit en inderdaad ook groei van de baarmoeder.
als je naar het zkh moet voor en groeiecho, dan kan je vragen of je misschien een inwendige echo kan krijgen. dan kunnen ze zien hoever je kindje naar beneden ligt ten opzichte van je baarmoedermond. ik heb met (halverwege december) 27+4 een ctg gehad en een extra echo doordat ik een buikspier had verrekt(deed ook verrekte pijn). nu, 33+3 heb ik ook al een paar weken de pijn van het gevoel alsof er een mes over mijn baarmoedermond heen gaat. alleen is ze bij mij wel al sinds dec aan het indalen. maar ik zou inderdaad gewoon vragen om een extra inwendige echo om te kijken hoe ze ligt.