Ik zoek een leuke tekst voor op de wc. Heb zo'n bord waar je met krijt wat op kunt zetten, alleen die is nu leeg.....dat staat niet zo leuk! Dus, kom maar op......
Het hoeft trouwens niet over de wc te gaan hoor! haha Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.....dat soort teksten....
denk niet na het laatste vel,wie na mij komt red het wel. heren doe de bril omhoog.dames zitten ook graag droog. ik heb een hoop tegeltjes gekregen voor op de wc
http://www.loesje.nl/goudvanoud/001-025.html Dit is een link van teksten van Loesje, vind ik altijd wel grappig! Elke week kun je een andere uitzoeken!
blusvrouw en marsab, dank je wel voor je reactie! Maar heb DE tekst nog niet gevonden..... nog meer? mag ook engels ofzo hoor!
Ja wat voor SOORT tekst zoek je dan? Ik vind de teksten van Loesje altijd erg leuk, had een poster met de 100 leukste teksten van Loesje op mijn wc hangen.
hahahaha, mam85, die is droog! Loeki2, die van Loesje vind ik zelf niet zo heel erg leuk..... Ik ben ook niet heel duidelijk he? zal het nog x proberen.... Of een tekst waar humor in zit en waar je om moet lachen OF een soort van levenslestekst....snappie m nog?
Mislukte liefdes , ik zie ze liever als gelukte blauwtjes. Liefde maakt blind, maar als je getrouwd bent gaan je ogen wel open. Een kus is een afdruk van een indruk die met nadruk vraagt om een herdruk. De ideale man is hij die begrijpt wat zijn vrouw niet zegt. Verander in jezelf wat je fout vindt bij anderen Wees tevreden met minder, dan krijg je meer Befor things get better, things get worse. ............ Gebruik in deze dure tijden, closetpapier aan beide zijden. Denk ook aan andermans belangen, door het gebruikte papier weer op te hangen . Hier speelt papier een grote rol. Mijn kleine man Mag ik je bidden Niet op de rand Maar in het midden In deze pot zit een geit die iedereen in z'n ballen bijt mij heeft hij niet gebeten want ik heb hem in zijn bek gescheten Toen pissen plassen werd, is het gezeik begonnen. Hier laat ik rusten met genot het stoffelijk overschot van middagmaal en avondpot." voor de jongens : why are you looking here, the joke is in your hand" Als u niet voor aap wilt staan, controleer de kleding voor het gaan.
Hoi, Wij hebben een tegeltje in de wc waar op staat: Wie zijn string niet op tijd laat zakken, zal zijn poep in tweeen kakken
Whahaaa, wat een heerlijke teksten! Ik zal voor wat meer diepgang zorgen.. huhumm *schraapt keel* -Wees de verandering die je in de wereld wilt zien -Als je alles uit het leven wilt halen pas dan op dat het leven niet alles uit jou haalt -Teveel en te weinig is minder dan genoeg -Geluk kan je vermenigvuldigen door het te delen -Niets maakt sneller oud, dan de gedachte dat men oud wordt -Wie niet in wonderen gelooft is geen realist De meeste heb ik gewoon van internet geplukt. ff googelen op 'sprueken' en je krijgt een hele hoop.
In de categorie 'wc': - Gaat je vinger door het papier, laat de muur toch zuiver hier - Laat hier je hoop maar varen In de categorie algemeen: Ga nooit weg zonder te groeten Ga nooit weg zonder een zoen Wie het noodlot mocht ontmoeten Kan het 's avonds niet meer doen Ga nooit weg zonder te praten Dat doet soms een hart zo'n pijn Wat je 's morgens hebt verlaten Kan er 's avonds niet meer zijn Groetjes, Wendy
de variant van loesje is visje. dit zijn christelijke nadenkers weet niet of je ze leuk vind maar succes.
deze is mijn favoriet: als ik zo'n aanval van schoonmaakwoede krijg, ga ik hier rustig zitten en wacht tot de bui over is.