Omdat ik enorm moest lachen om het shirt van Gordon heb ik het volgende shirt laten drukken voor Isa. I am a Poepstar. (variant op so you wannebe a popstar) http://img391.imageshack.us/img391/8467 ... rklzv1.jpg (dat is het shirt van gordon) dit is Isa's shirt
Deze heb ik al gezien If you think i'm a bitch you should meet my mommie lag in een deuk toen ik het zag
Ik vind iets grappigs ook echt wel leuk, maar vind dat ook niet kunnen, zou het mijn baby nooit aantrekken. Maargoed, ook dit is mijn mening.
ok idd er zijn er een aantal die leuk zijn...maar voor zo'n schattige baby :-k Diva deluxe: echt iets voor ons hahah
"Wat er ook gebeurt is" Ik heb het niet gedaan!" Als ik het van papa en mama niet krijg... Vraag ik het aan (opa of oma) Ik brabbel niet veel.. ik heb gewoon veel te zeggen.
hoi hoi ik lijk op mijn vader die drinkt ook uit een fles of ik lijk op mijn vader maar dan kan gelukkig nog veranderen/ andersom voor een jongen natuurlijk groetjes nathalie
Ik lijk toevallig op m'n vader, maar dat trekt wel bij zegt de dokter Ik ben oma's deugnietje. (of iemand anders natuurlijk. Dit zijn teksten die ik op slabbers van jelina heb. We hadden er ook nog een voor het petekindje van Roy gekocht destijds daarop stond: (jongetje) Fuck de flessenmelk, geef mij maar lekkere tieten!