Bank vraagje, wat zou jij doen?

Discussion in 'De lounge' started by Lovelylonnes, May 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    FF in het kort, wij hebben een mooie hippe bank gekoct 4 jaar geleden maar bij seats and sofas en die is een beetje doorgezeten, je voelt de balken in je kont. Ook blijven de haren van de katten er erg op plakken.

Nu kunnen wij van mijn schoonouders 2 banken en een luie stoel krijgen, echter is deze set 25 jaar oud, totaaaal niet onze smaak en groen... maar wel van leer en goede kwaliteit.

Ik heb een beetje het idee dat die bank dan een afdankertje is, (mn schoonzus wilde m niet dus nu mogen wij t hebben) en ik vind het eigenlijjk heel lelijk dus... maar ja onze bank is het meer je van het en we hebben GEEN geld voor een nieuwe...

Wat zou jij doen?

2. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Misschien kan je kijken of je mooie hoezen kan vinden voor de bank van je schoonouders? Zodat ze er toch wat mooier uitzien en dus wel jullie smaak is.

Vervolgens jullie eigen bank op Marktplaats zetten en nog even doorsparen en wellicht over 1 of 2 jaar wel een nieuwe bank kopen?

Dat is wat ik zou doen en heb gedaan ;), wij hadden het zelfde probleem toen we gingen verhuizen, hadden ook een bank maar die zat voor geen meter schoonouders hadden 2 banken "over" die ook niemand wilde hebben...en tjha wij vonden ze Afschuwelijk....maar ze zaten heerlijk...Na goed zoeken hebben we van die meubel hoezen gevonden waardoor het er een stuk beter uitzag. Na een jaartje sparen hebben we zelf een goede bank gekocht.

3. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    ik zou ze ook nemen. beter een goede lelijke bank als een doorgezakte. je kunt in elk geval zitten tot je genoeg gespaard hebt.

4. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
  5. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Grand Foulard is geen optie ivm de katten en Justin.. die gaan er dan onder, trekken dat ding ervan af.... hangt die GF in de stof....
    Nee dat word helemaal niks...

6. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    ik zou het ook doen zoals b en n

7. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Wij hebben ook 3 katten dus weet wat je bedoeld ;)

Maar je heb ze ook die je echt goed strak kan trekken waardoor ze heel stevig over de bank heen zitten. Wij hebben hem toen aan de onderkant en achterkant extra vast gemaakt met veiligheidsspelden, geen kind of kat die dat ding eraf kreeg ;)

8. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    3,422
    447
    83
    Limburg
    Mijn ouders hebben een keer een leren bank over laten spuiten in een andere kleur, heb alleen geen idee wat dat kost. Maar anders zou je hem zo in je eigen kleur kunnen maken.

Share This Page