baby beweegt juist meer!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kissie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Ik las op internet dat ik zo langzamerhand de baby wel eens minder kon gaan voelen, en dat de bewegingen minder hard worden. Nou bij mij is het denk ik andersom. Het doet me soms zo erg pijn, als het kontje ineens naar buiten komt of dat ik een gigantische harde schop tegen mijn ribben krijg. Ik heb het idee dat ik de baby alleen maar meer voel. Ook heb ik het gevoel dat hij soms over dwars in mijn buik ligt ipv met zijn hoofd naar beneden want dan voelt alles zo vol. Wie heeft dit ook?

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    me too. Mijn beeb is erg aanwezig en trapt / stompt me af en toe behoorlijk gemeen raak.... Er zijn echt geen tekenen dat het rustiger wordt. Nou heb ik ook voldoende vruchtwater waardoor onze kleine nog alle kanten uitkan... en dat voel ik dus ook ja....

sterkte nog een paar weekjes... daar hou ik me ook maar aan vast.

Karin

3. Niet meer actief

joh, die van mij was nog aan het trappen toen ze al met haar hoofdje stond...

4. lintjezuur

lintjezuur Actief lid

5 nov 2006
    430
    0
    0
    Hier ook zo, flinke trappen af en toe, soms schrik ik er zelfs wakker van.

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik ga de kleine nu ook meer voelen

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Hoe verder ik in de zwangerschap kwam hoe drukken Kylian werd. Echt uitstulpingen aan alle kanten niet normaal. Aan tafel zitten en meneer begon te trappen als een gek.
    Zelfs toen ik overtijd ging trapte hij vaak zo hard dat de ecg en weeën registratie er van uitsloegen.
    Pas tijdens de bevalling stopte hij met schoppen.

Groetjes Anita

7. Dapi

Dapi Lid

22 mei 2006
    99
    0
    0
    ergens in Limburg
    Mijn kleintje is een tijdje terug erg rustig geweest.
    Maar moet zeggen dat de harde schoppen nu wel aanwezig zijn, ze doen soms echt pijn. Gelukkig is mijn kleintje ook weer druk in de weer :)

8. Creatype

Creatype Lid

11 mei 2006
    55
    0
    0
    NB
    Bij mij geldt hetzelfde. Ik ben nu bijna 38 weken zwanger en hij lijkt inderdaad meer aanwezig dan voorheen. Ik dacht ook dat dat minder zou worden. Kan ik dit dan wel als teken dat het nog even duurt beschouwen?

9. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    De kleine is altijd heel erg actief geweest bewoog die maar eens wat minder haha dan zou deze aanstaande mama ook eens wat slaap krijgen. sinds van het weekeinde is meneertje zo druk en heb al zoveel loos allarmen gehad haha dat we langzaam uitgeput zijn. we moeten onderhand ieder dag naar het ziekenhuis en dan komen we daar stoppen de weeen en gaat meneer gezellig zijn karaten oefeningen uitvoeren haha. Me vriend hoeft niet meer te gaan werken en zit in de ziektewet ivm oververmoeidheid en de stress (is vrachtwagenschaffeur) en ze vinden het te gevaarlijk hem nu de weg op te sturen. ik ben blij dat ik volgens de vk morgen 37 weken ben en we gaan niet meer naar het ziekenhuis in de hoop dat het dan wel doorzet (al geloof ik dat niet) maar om terug te komen op de topic als ik geen valse weeeen heb is hij goed bezig met karaten.

Deel Deze Pagina