Hoi lieve zwangere vrouwen. Ik kom mij even oficieel aan melden hier. Ben er nu toch wel van overtuigd dat ik zwanger ben hoor want mijn lichaam laat mij dat ook wel weten. Smorgens erg misselijk maar niet overgeven,pijn in mijn borsten,gevoelige buik en vooral heel erg moe en ik lig vaak in bed lekker te slapen. Heb ook helemaal geen zin om te sporten en dat laat ik maar even zo. Ik fiets bijna iedere dag dus beweging genoeg. Vrijdag ga ik naar de huisarts en dan hoor ik wel hoe of wat,wel spannend hoor maar ook zo leuk. Ik laat alles maar even over me heen komen en geniet van alles. Ik ben een leek wat betreft zwanger zijn dus ik ga goed lezen op het forum en van het weekeind een boek kopen over zwanger zijn. Fijn om hier te zijn en erg gezellig. Iedereen veel plezier met zwanger zijn en de meiden die bijna moeten bevallen veel sterkte en straks een mooi lief kindje in je armen houden,wat is het toch een wonder. Doei Teddy.
Welkom op 't forum! Hoop dat je veel aan ons zult hebben, ik heb het altijd als zeer tof ervaren om hier alles te kunnen vragen en lezen van iedereen. Ennuh Super gefeliciteerd! gr. debby
Jaaaaa Teddy ook zwanger! Helemaal super meid, van harte gefeliciteerd. En we zijn er allemaal om elkaar te helpen en van elkaar te leren Dikke knuff
Meiden bedankt voor julie lieve reacties erg leuk. Ja Manuela het is nu ook voor mij zo ver echt te gek. Ik heb je toch redelijk snel gevolgd he we gaan lekker genieten met alle meiden hier. Knuffel Teddy.
gefeliciteerd en welkom hier! gezellig dat je erbij komt! geniet van je zwangerschap en het lekker kletsen hier
proficiat met je zwangerschap! Veel leesplezier. En iedereen is de eerste keer een leek, he! Daarom geeft iedereen met plezier raad! We weten allemaal hoe het is om voor de eerste keer dit wonder mee te maken! Geniet ervan!
Join the club Ik ben ook 'n leek hoor, 't is ons eerste kindje en ik kan je verzekeren dat als je vragen hebt, hier hééééééél veel fijne mensen zitten die je helpen om je twijfels weg te nemen, je antwoord te geven op je vragen... (om nogmaals te benadrukken dat ik het een super-forum vind) Geniet van je zwangerschap en klets maar gezellig mee
Welkom teddy En proficiat met je zwangerschap he Bij mij is ook mijn eerste zwangerschap,en dan zit je soms met veel vragen mor hier vind je veel antwoorden soms. Groetjes evi
Hallo teddy, wij zijn ongeveer even ver met onze zwangerschap leuk dan kunnen we elkaar steunen en helpen indien nodig, groetjes, melletje
melletje leuk he dat we zo samen gelijk zwanger zijn. Ja we houden elkaar op de hoogte,erg leuk. Ik ben erg moe en kan aleen maar denken aan slapen. Ik heb mij vandaag ziek gemeld bij mijn werk omdat ik zo moe ben en zo weinig energie heb dat het beter is om maar even te rusten denk ik zo. doei dikke knuffel van Teddy.