Ik ben opzoek naar een test die leuk is om op te plakken Die van kV zijn niet geschikt die worden bij mij ondanks haarlak En donker bewaren heel geel.
Ik denk dat geen een test echt mooi blijft door de jaren heen. Heb er zelf voor gekozen om ze op foto te zetten en die in het plakboek te doen. Ook de CB met wekenindicator.
Daar had ik nog niet aan gedacht! Mijn moeder heeft de test van mij in het babyboek zo'n ouderwetse waarvan de punt paars word die is nog prima maar die verkopen ze niet meer
Zowel mijn sensitest van de ouste met idd dat hartjesscherm als mn kv van de jongste zijn beide nog prima en mooi.
Een foto van je test zonder omhulsel, op ware grote printen en achter de houder met hartjes plakken ( op mat papier )
Dat print idee vind ik ook heel creatief! Die sensi test wil ik haha! Ik ben 11 weken voordat ik die in huis kan hebben kan ik dan nog mooi testen?
Ik deed na de positieve testen van de kv altijd doorspoelen met 4 a 5 druppels water. Nu een ruime 2 jaar later zijn ze nog steeds mooi van kleur.
Dit! En de MvM testen blijven zéker heel mooi, ik heb die van mijn oudste zoon nog liggen. Die test is nu volgende maand 19 jaar oud.
Ik doe niet mee met mvm Hier moet ik zelf de urine naar de dierenkliniek brengen ipv dat ze het ophalen en dat is voor mij geen optie zeker niet omdat ik zo beroerd ben. Halen ze het elders wel nog steeds op?