Hi dames, Vandaag dag 8 met een knipperende smiley op de Clearblue dubbele hormoon indicator test. Hieronder een foto te zien van mijn dipstick testen.. 05-01 laatste menstruatie. 19-01 last gehad van 3/4 dagen bruinverlies. Wat denken jullie? Komt mijn ei eraan? Is er iets anders aan de hand? Graag jullie eerlijke mening. Alvast bedankt!
Ik vind er ook nog geen positief hoor.. Maar misschien vind er geen ovulatie plaats? Ik vind de testen vrijwel hetzelfde blijven.. + al 8 dagen een knipperende smiley vind ik vreemd.
Ik jullie ook! En denk Scarlett ook! Zit nu gezellig met Scarlett in een gezellig clubje! Genieten jij!
Weet je hoe lang je cyclus normaal is? Wanneer je ongeveer je eisprong hebt?? Gek die tussenbloeding bruinverlies he? Kan je niet zwanger zijn? Ik had met die CB testen ook een dag of 6 knipper Smileys, op een gegeven moment werd hij toch constant... Afwachten en hopen op een snelle knaller dan kun je op het wachtbankje, succes! x
Dankjewel hoor! Ik hoop ook op een knaller, héél snel Vandaag wéér eens een knipperende smiley, voor de verandering Zwanger? Nee denk het niet.. Ik test nog negatief, geen eisprong gevoelt of gespot.. Lijkt me sterk! Bedankt voor je berichtje!
Om jullie ook even antwoord op mijn vraag te geven.... Ik mag plaatsnemen op het wachtbankje! Had vanmorgen een VASTE smiley! Zo blij.. Denk laat toch eventjes iets van me horen, niet dat er meiden terug komen hier en niks meer van me lezen! Liefs & allemaal bedankt!