Ik had maar 2 punten, maar wel lekker zwanger! Had trouwens zelf deze test gedaan en kwam toen op 69% uit. De dag daarop positief getest
Nou als het aan die test ligt ben ik gewoon zwanger. Ik had 16 punten. En ik heb 83% kans op een zwangerschap. We wachten het maar gewoon af. Ga zaterdag testen, als die ook nega is ga ik maandag toch maar even langs de HA... Liefs, Duveldraakje
Ik heb beide testen gedaan. Bij de een 13 punten en op de andere 74%, maar of het wat zegt? geed id. groet flore
had 6 punten met de 1e test en 80% bij de tweede! Zou zondag ongi moeten worden(hopen van niet natuurlijk) moet dus nog even geduld hebben.... [-o< Balen dat jij de 1e neg getest hebt duveldraakje.. succes zaterdag! Knufje daantje
heel leuk die testen, maar wij zijn al 2 jaar bezig en nog niet zwanger. als alles goed is en je klust gewoon ben je ook zo zwanger, maar in mijn geval heb ik niets aan zo'n test. heb ik toen we net begonnen ook gedaan en daarna gelukkig niet weer. nu ben ik volgens de test zwanger, maar dat ben ik niet. ik ga 12 okt. naar de gyneacoloog, met hulp kan ik misschien wel zwanger worden.
Verschijnselen Uw antwoorden Punten Gespannen borsten beetje 1 Bloedverlies ja 2 Kramp beetje 1 Donkere tepels geen 0 Vermoeidheid beetje 1 Misselijkheid beetje 1 Vaak plassen geen 0 Rommelende darmen ja 2 Stijging in temperatuur geen 0 Uitblijven menstruatie geen 0 Totaal: 8 punten. Uitleg: >12 De symptomen geven aan dat u zwanger bent. Wie weet klopt het... spannend! 12-8 Let de komende dagen goed op uzelf, het kan zomaar zijn dat u zwanger bent. 7-5 U kan zwanger zijn, maar meer waarschijnlijk is dat uw menstruatie bijna op gang komt. <4 U bent waarschijnijk niet zwanger. Toch zijn er mensen zonder enige verschijnselen zwanger. Wilt u een gedetaileerder overzicht? Kijk dan bij dat kreeg ik na het testje ben benieuwd kan nu niet slapen en heb lichtroze bloedverlies
Totaal: 13 punten op eerste test Je hebt 60% kans dat je zwanger bent. DE TEST IS POSITIEF ( 2de test..) Ben benieuwed, Zondag ga ik testen..
heb ook de testen gedaan is echt wel leuk om ff te doen eerste test 8 punten en 2e test 71% ben benieuwd nog een even wachten en dan weet ik het zeker gr baby blues
heb hem ook even gedaan,en volgens de test ben ik zwanger maar zelf geloof ik het niet zo,we zullen zien. nog een paar dagen christie
ik heb tot nu toe een superkaartje en maar 3 puntjes gescoord...Ach, de enige zekerheid die je hebt is dat er geen zekerheden zijn als het gaat om zwanger worden. De een heeft alle symptomen en blijkt dan niet zwanger en de ander is weken zwanger zonder er erg in te hebben... Ondertussen hoop ik dat we snel een week verder zijn, want die onzekerheid is niet leuk!
ik had vier punten klopt dus niet. moet ook zeggen dat ik eigenlijk ook helemaal geen verschijnselen heb.