Ja ben nu wel echt benieuwd! Want al die geslachtskalenders zeggen een jongen en dit dus een meisje... Uit mijn omgeving zegt ook iedereen een meisje (behalve mijn schoonfamilie, maar die willen een stamhouder pfff). Mij maakt het niets uit, ik laat me over een paar weken verrassen! Wel tijdens een echo, want ben geen verrassingsei
volgens de test krijg ik een jongen en eerlijk gezegt heb ik altijd de gedachte gehad dat het een jongen wordt... NOu moet het nog blijken bij mij eindgetal 1
ik kom uit op een 2 even dus maar kreeg 2 jongens.Misschien omdat het er 2 zijn dat het bij mij niet uitkomt.
Mijn uitslag was een 0... wat wijst op een dametje Nog even een paar weekjes wachten en dan weet ik het
Hier klopt het ook niet hoor! Tenminste, toen ik net Dean's luiertje verschoonde zat er nog écht een piemeltje
Hier klopte het met de berekening van onze Jayden wel... Kom uit op 3 en het is echt een jochie hihi wel grappig om te zien dat het toch best vaak klopt...
Ik kom uit op 36, wat een meisje zou moeten zijn... ... maar wij hebben écht wel een piemeltje zien passeren op de echo
49 + 12 - 24 = 37 37 - 1 = 36 36 - 2 = 34 34 - 3 = 31 31 - 4 = 27 27 - 5 = 22 22 - 6 = 16 16 - 7 = 9 9 - 8 = 1 1 = oneven = Jongen -> Klopt!
Hier klopt de berekening niet. Kom uit op 4, en op de echo's was toch overduidelijk een jochie te zien.
Kom uit op 5, dus een jochie (moeten we nog even op wachten tot augustus). Mijn collega's hebben het ook uitgerekend met hun kinderen en op één na klopte het allemaal!