Volgens deze test een Meisje Volgens chinese geslachtkalender Jongen Volgens een online test Jongen Zelf droom ik ook vaak dat ik een jongen krijg... Nou ben benieuwd, over 10 wkn de 20 wkn echo dus ff afwachten maar...
nu weet ik het helemaal niet meer! uitslag van dit testje =2 dus meisje testje van 4x mamma = jongen testje baby info = meisje chinese zwangerschapskalender= jongen het is dus aardig 50/50 ik heb maar de pendel meiden gevraagt om duidelijkheid! ik wacht nog op hun reactie en anders moet ik toch wachten tot de 20 weken echo
ik denk dat je dan te ver bent doorgegaan met getallen aftrekken. het laaste getal voordat je op nul uitkomt is volgens mij het getal waar je vanuit moet gaan.
Volgens deze test kom ik uit op een jongetje en volgens de chineese kalender ook! Afwachten dus... stiekem hoop ik op een meisje, al maakt het me eigenlijk niet uit, als het maar gezond is!
49+11-32=28 28-1=27-2=25-3=22-4=18-5=13-6=7 Oneven dus een jongen en dit klopt volgens mijn gyneacoloog!!!
Bij mij was de uitkomst 1. Hmm dus een jongen.. Bij de chineesekalender staat ook een jongen.. Ik ben benieuwd over 3 weekjes weten we het.. Liefs hilal
bij mij moet het een meisje worden met deze test geslachtskalender ook een meisje test 4x mama ook een meisje ik ben benieuwd
een 8... een meisje dus.. terwijl er op de echo toch duidelijk een piemeltje te zien was haha! zal er raar va staan te kijken als er ineens een meisje uitkomt haha
Bij mij kloppen beide niet......... Volgens de berekening had ik nu twee jongens moeten hebben en heb toch echt twee meiden, al kan je bij 1 nog twijfelen Ze voetbalt, klimt in bomen en doet alles wat jongens ook doen
ik kom uit op 4 en er zeggen er meer dat ik een meisje gaat krijgen als alles goed gaat we zullen zien of het klopt