hi... Bij mij klopt het niet... de eerste zou een meisje moeten zijn maar is toch echt een jongen... Nu zou ik (weer) zwanger zijn van n meisje.... tja dat moet ik nog even afwachten... Nou moet ik zeggen dat mijn zoontje volgens de Chinese maankalender ook een meisje zou moeten zijn..... dus klopt ook niet..... tja nog wat weken wachten voordat we weten wat nr 2 is! xxmona
Volgens deze test een meisje. Grappig, want het is de eerste die meisje zegt. Chinese kalender, pendel, sommetje van 4x mama en een testje met een enkelknobbel zeggen allemaal jongen. Met een week of 6 zal ik het weten.
Volgens deze berekening een jongen. Mijn gevoel zegt ook jongen... We zullen zien: a.s. vrijdag weten we waarschijnlijk meer. Ook al boeit het me niet echt hoor, hoop op een kerngezond kindje dat goed groeit!
Van mijn drie kinderen klopt het tot nu toe: 1. Eindcijfer = 3 (jongen) 2. Eindcijfer = 3 (jongen) 3. Eindcijfer = 2 (meisje) Meisje dus... Volgens de pretecho wordt het een meisje, maandag 26 mei hebben we nog een extra echo om te kijken of het ook echt een meid is...
Ik kom op 2 uit, dus meisje, volgens chinese horoscoop ook een meisje en volgens de pendel ook een meisje. Dit kan toch bijna geen jongetje meer worden, of eentje die dan vast met poppen wil spelen