ja maar dat is weer z standaard wat iedereen altijd heeft,een beetje extra aandacht aan de kaart vind ik wel iets hebben
tja... ik (mijn mening) vind dat onzin... dus op mijn kaarten staat (als ik ze al verstuur) ook geen ellenlang verhaal met bla bla bla
Is wel even iets anders, maar ik stuur elk jaar met oud en nieuw een sms naar vrienden en familie. Zo ook afgelopen jaar. Wilde erop zetten: Een gelukkig en gezond 2007! Maar heb mijn woordenboek aan staan en zat even niet op te letten. Heb dus 35 smsjes verzonden met: Een gelukkig en gewond 2007! Kreeg wel erg leuke berichtjes terug
Hahaha, tis maar goed dat ze het wel leuk oppakten dan Ik vind het juist leuk om eens een keer wat anders op de kaarten te schrijven, schrijf al jaren dezelfde text dus nu eens wat anders, en het hoeft niet mega lang te zijn natuurlijk. Maar goed, ik heb nu wel wat leuke ideeën opgedaan, als er nog meer leuke texten zijn hoor ik het wel! Ben druk aan het schrijven al haha
Ach ik vind het ook helemaal niks, al dat gedoe eromheen. Ik koop een pakje kerstkaarten bij de Wibra (25 stuks voor 1 euro) met een normale tekst erop. Komt net zo goed aan..