Waarschijnlijk heb je vroeger iets niet gelust, omdat het idee om het op te eten je niet aanstond. Maar toch een keertje geprobeerd en nu ineens kun je er niet meer van afblijven. Bij mij was het geitenkaas. En bij jullie?
Brie vond ik er altijd vies uit zien vanwege het witte laagje dat er omheen zit Nu ben ik er dol op(lekker op een toastje,of op een stokbroodje,haha) Tomaten vond ik ook 3x niks,maar nu wel. En als we eens rijst met ragout aten moest ik nooit ragout,maar mijn zus zei steeds dat ragout ook in een kroket zit,en die at ik toch immers ook )tot ik toch eens een hapje probeerde en sindsdien vind ik het dus wel lekker.
Zwezerik... dat zou ik dus nooit bestellen in een restaurant vanwege het idee. Dit voorjaar in Spanje hadden we een tapa besteld en we vonden het niet zo lekker. Bleek het achteraf ook zwezerik te zijn. Dus zwezerik doet voor mij niet mee in dit topic
O ja brie! hetzelfde hier. Maar nu lekker. Maar toch zijn er nog heel wat schimmelkorstkaasjes die me nog steeds niet aanstaan qua uiterlijk.
Cornedbeef op brood. M'n vriend at dat wel eens maar het leek me helemaal niks. Tot ik het zelf eens probeerde, ben er nu helemaal gek op
Het idee is walgelijk maar t is echt lekker! Het is een klier van een kalf! Het moet ook echt van een kalf zijn, want volwassen koeien hebben ze niet! (verschrompeld)
op zich lustte ik als kind wel al die ranzige dingen zoals zult, bloedworst, spek, haring etc etc. mn opa at dat altijd en opa was heilig dus at alles wat hij ook at. hahaha
Milkshake, omdat ik dacht dat dat enkel melk was en dat is nou net iets wat ik ontzettend ranzig vind. Maar op een gegeven moment MOEST ik het een keer van m'n ouders drinken ..... en toen was ik verkocht
Hele oude kaas, ben er nu echt verslaafd aan. Geitenkaas lust ik helaas nog steeds niet, ik proef een paar keer per jaar een stukje en vind het wel steeds minder vies, maar echt fan zal ik nooit worden ben ik bang.
Erwtensoep/snert! Vond het vreselijk! Als dat savonds op tafel kwam, kon ik wel janken. Vorige week (!) pas voor het eerst geproeft, en ik vond het heeeerlijk! Heb zelfs 2 kommen gehad!