Jammer dat ze geen kleinere maatjes hebben, ik had nog een matrasje voor S nodig voor zijn juniorbed.. Maar nu een 1 persoons overtrek met dekbed voor 35 euro, ook leuk!
Heb nog niets binnen gehad maar ben het hele weekend eerlijk gezegd ook weg geweest. Zal ze morgen eens even bellen. Ik dacht dat ik gelezen had dat ik het de volgende dag zou krijgen maar er stond '' Word zo snel mogelijk geleverd '' dus ik heb dat verkeerd begrepen
Ik heb 'em. Lekker dekbedje hoor. Lekker lichtgewicht en ook anti allergisch. Denk niet dat hij 120 euro kost normaal gesproken (ik had een 1 persoons gekozen ), maar hij voelt wel luxer aan als die van een Action.
Ahh bedankt voor de tip! Toevallig las ik dit berichtje gister en begon mijn man vanmorgen te klagen dat die het zo'n warm dekbed vond.. ik zei meteen WACHT EVEN!!! en huppa met een nieuw overtrek erbij en besteld!
Prima dekbed, de actie komt nu ook constant voorbij in de reclameblokken op tv echter ter waarde van 129 euro... Het dekbed is wel erg synthetisch en gevuld met holle polyester vezel en ik denk veeeel te warm voor de zomermaanden. Onze litsjumeaux versie zou een waarde hebben van 159 euro, maar dat is denk ik niet reeel. Maar als reserve dekbed voor de herfst een prima deal...