Een tijdje geleden waren wij aan het rondkijken bij van Asten in Tilb.rg en daar zag ik me toch een mooi behang. Ik vroeg aan de verkoopster waar dat vandaan kwam. En die had het over een behangwinkeltje in Tilb.rg..... Kan iemand mij toevallig helpen? Is er een internetsite van die winkel?
Gouden Gids, misschien. Of misschien bellen naar dat winkeltje waar je eerst was, en nogmaals de naam vragen.
heb je niet vlakbij jou kidsfactory? daar kan je toch leuke behang kopen (voor een kinderkamer dan..) ff googlen en je hebt het zo: de Jongh ad Westermarkt 127 5042 SZ Tilburg t Schilderke (verf, behang, gordijnen) Piusstraat 22 5038 WS Tilburg Muraspec Wallcoverings Bisschop van Zoesstraat 31 5046 EC Tilburg W&S stucadoorshop BV Spoorlaan 56 5017 JS Tilburg staat geen www adres bij. dus je zal ze even langs moeten gaan, of bellen. heb je al bij kidsfactory.nl gekeken?
inderdaad wat elvira al zegt, als je bij van asten vraagt welke winkel het was dan geven hun jou het adres wel. Ik kom zelf uit tilburg en er zijn meerdere behangwinkels. Ik heb trouwens zelf de hele babyuitzet bij van asten gekocht.
Die winkels had ik al gevonden maar dat zijn ze niet.... Nee kidsfactory heb ik niet gekeken....ga eens zoeken! tnx iig!