hallo, ik heb een vraagje ik was in augustus zwanger maar dat is naar 6 weken jammer genoeg mis gegaan alhoewel ik veel zwangerschaps kwaaltjes had zoals misselijk,ander eten lekker vond wat ik nooit at ,pijnlijke borsten. nu ben ik 12 dagen over tijd , alleen heb nergens last van af en toe beetje buikpijn meer niet zou ik dan gewoon nog ongesteld worden, of is elke zwnagerschap anders en hoef je nog geen kwaaltjes te hebben. ik wil wel een test doen maar zit te twijfelen of het nut er wel van in zie. ik hoop dat iemand anders me kan adviseren
Ik heb elke zwangerschap als anders ervaren. Heb bij de een veel hoofdpijn gehad in het begin en weer bij de andere was er helemaal niks aan de hand. En bij de andere moest ik op tijd eten anders werd ik misselijk. Maar heb jij nu niet de neiging om te testen? Dat had ik namelijk met 2 dgn overtijd al.
hey hey ja ik heb de neiging om te gaan testen maar ben ook weer bang voor teleur stelling ik dacht ik wacht ff tot eind van de maand maar ik kan niet wachten dus ddenk dat ik morgen even gaan testen en ik dacht ja ik heb nergens last van ja af en toe menstruatie pijn maar de menstruatie komt niet
Ik heb bij beide zwangerschappen totaal geen klachten gehad in het begin! Zeker in de eerste 5-6 weken niet! Dus je hoeft écht geen kwaaltjes te hebben om zwanger te zijn. Ik zou idd gewoon even een testje er tegenaan knallen, succes!!
Zou toch gaan testen hoor, ik voelde namelijk ook niets qua kwaaltjes, dus als ik dat had afgewacht had ik pas geweten dat ik zwanger was tot mijn buik dikker zou worden
Ik heb de gehele zwangerschap bijna nergens last van gehad. Af en toe een vlaag van misselijkheid en een beetje moe. De laatste paar weekjes krijg ik wat kleine dingetjes, maar verder niets. Als je het zeker wil weten is het enige dus idd een testje doen. Ik vond het altijd fijner te weten dat ik niet zwanger was zodat ik in mijn hoofd verder kon, dan dat ik maar zat te wachten op mijn menstruatie terwijl er ook nog een kansje was dat ik misschien zwanger zou zijn.
Knap dat je zolang gewacht hebt, dat zou ik echt niet kunnen. Bij mijn eerste had ik de eerste kreeg ik na 4 weken pijnlijke borsten, bij deze kreeg ik pas kwaaltjes vanaf de 6 weken. Iedere zwangerschap is anders. Hoop dat je snel 2 streepjes ziet !
De eerste keer had ik overal last van werd ook mk, en deze zwangerschap tot 8 weken nergens last van, terwijl ik nog wel zwanger ben van een tweeling en ze zeggen dat je dan altijd meer kwaaltjes hebt, kortom elke zwangerschap is anders, ik zou testen! Hoop dat het raak is! Succes!!!
bij mijn eerste zwangerschap had ik NERGENS last van !! maar nu bij de 2e.. Misselijk, Moe, Maagzuur, wordt kotsmisselijk van koffie terwijl ik normaal zeker 5 kopjes dronk per dag.. dus ja.. iedere zwangerschap is anders... als je zwanger bent dan moet je blij zijn dat je geen 'symptomen' hebt..
Meid gewoon testen...je zegt ook dat je menstruatiepijn hebt maar niet ongesteld wordt...dat kan ook een zwangerschapskwaal zijn he! Ik had daar bijvoorbeeld heel erg last van in het begin.. En de andere kwaaltjes hoef je idd helemaal geen last van te hebben...ik werd bijvoorbeeld pas rond de 7 weken misselijk daarvoor helemaal niet..maar je hoeft ook helemaal niet misselijk te worden.. je bent 12 dagen overtijd? gewoon een testje doen dan weer je het tenmiste zeker.. veel succes!
halloo allemaal bedankt voor de reacties vandaag nog steeds geen menstruatie dag 14 dus ik ga vanmiddag maar even een testje doen ik hou jullie op de hoogte kan namelijk ook niet in die onzekerheid blijven ..
hallo allemaal ik heb net getest niet zwanger jammer genoeg dus nu maar wachten op de menstruatie en dan ma weer opnieuw proberen
nog steeds geen menstruatie heel raar wel slijmverlies nu al dagen veel snap er helemaal niks meer van
Anders bel je voor de zekerheid even naar de huisarts? Die kunnen je op zn minste geruststellen als het niks is..
jaa dankje ik wacht nog tot na het weekend en dan bel ik de huisarts want nog steeds geen menstruatie ma wel menstruatie pijn rugpijn misselijk enz