Heel klein beetje oud bruin bloed 6 weken zwanger

Discussion in 'Zwangerschap' started by bonbonnetje, Jan 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bonbonnetje

bonbonnetje Actief lid

Nov 13, 2009
    233
    0
    0
    Zwijndrecht
    Gisteren had ik een klein beetje oud bruin bloed in mijn onderbroek. Bij het afvegen heb ik niets gezien. Vandaag ook nog nergens last van gehad. Ik heb af en toe krampjes, maar die had ik voor het bloedverlies ook. Symptomen zoals borsten en misselijk ook nog aanwezig.
    Ik ben zo bang dat het een voorbode van een miskraam is....

2. paars

paars Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,117
    18
    38
    Ik heb dit ook gehad bij 6 weken en 3 dagen.
    2 stipjes in mijn onderbroek zeg maar.
    bij mij bleek niets aan de hand.
    kan natuurlijk van innesteling komen of zo iets maar kan je natuurlijk die garantie niet geven.
    en als je het echt niet vetrouwd de vk bellen hoor!!
    khoop voor je dat er niets aan de hand zal zijn!

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Bij bloed vind ik sowieso dat je altijd moet bellen. Ik had bij 7weken een hele erge bloeding. Moest gelijk naar het ziekenhuis en werd al voorbereid op een miskraam. Ik dacht echt dat het over was. Nou zie banner :D
    Dus gewoon bellen dan ben je tenminste gerustgesteld als er niets aan de hand is!

4. Speentje

Speentje Fanatiek lid

Jan 13, 2008
    1,343
    2
    0
    Ik heb hier zowel positieve als negatieve ervaring mee. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik rond die periode ook bruinverlies gehad en is allemaal goedgekomen. Bij mijn twee zwangerschap had ik rond die periode ook bruinverlies, maar was helaas een voorbode voor een miskraam :(

Ik hoop voor jou dat het bruinverlies niets te betekenen heeft. Het kan natuurlijk ook innestelbloed zijn...

5. Denise K

Denise K Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,230
    354
    83
    Female
    Ik had met 6 weken ook een beetje bruin verlies, na 1 x afvegen niets meer gezien. Wel wat gerommel etc in mijn baarmoeder. Is gewoon wat 'oude rommel' geweest die m'n baarmoeder nog weg wilde hebben. Hopelijk is dat bij jou ook zo. Als het nog eens gebeurd mss even de vk bellen?

Share This Page