na 8ste week ineens veel beter voelen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by snow, Apr 7, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. snow

snow Actief lid

Mar 11, 2007
    256
    1
    0
    Ik heb weer even jullie hulp nodig want ik zit me enorm druk te maken:

Ik had 2 keer in een week wat bruinverlies gehad (6de week) en daarom kreeg ik een echo met 7 weken. Op de echo was de groei volgens de uitgerekende datum goed, en het hartje klopte.
    Dus ik was gerustgesteld.

Maar de dag na de echo kreeg ik sochends ineens wat krampen in mijn buik, ik wist niet of dat de baarmoeder was of mijn darmen. Ik moest naar de wc (grote boodschap) maar dat ging vrij moeizaam, ik heb niet echt geperst, maar het duurde wel lang zeg maar, en toen ineens met afvegen was ik helderrood bloed verloren.
    Die hele dag verloor ik helderrood bloed, en de dag erna was het donkerbruin, en nog twee dagen erna bleef het heel licht bruin met afvegen alleen.

Ik voel me sinds vorige week (8ste week) qua symptomen ook anders, ben minder misselijk, heb meer zin om dingen te ondernemen, slaap beter, voel me algeheel wat beter in mijn vel.

Ik maak me dus zorgen of het niet misschien toch fout is gegaan bij het bloedverlies, omdat ik me nu dus beter voel dan in week 5 tm week 8.

Of is het normaal dat je je geleidelijk steeds beter gaat voelen en minder last van bepaalde klachten krijgt?

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Het kan inderdaad dat je minder last van de symptomen krijgt. Heb je wel de VK gebeld over dat bloedverlies? Als je je echt zorgen maakt daarover zou ik even contact opnemen met de VK, die zal je waarschijnlijk beter kunnen helpen.
    Veel succes en bij twijfel echt even bellen.

Liefs,
    Duveldraakje

3. snow

snow Actief lid

Mar 11, 2007
    256
    1
    0
    heb ik gebeld, en zij zegt dat in principe als het hartje klopt dat er niet veel kans meer is dat het nog fout gaat, maar het is gewon afwachten, ik heb 23 april weer een echo, tot die tijd moet ik gewoon wachten op zekerheid eigenlijk...

4. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Jeetje, dat duurt nog lang ja. Maak je niet te druk en ga ervan uit dat de VK het goed heeft. Ik ga voor je duimen!

Liefs,
    Duveldraakje

5. Syl Rebecca

Jul 3, 2006
    56
    0
    0
    Hoi Snow,

Ik heb in juli '06 een missed abortion gehad, ik was nog moeier dan toen het hartje nog klopte, ik denk dat het niet heel veel hoeft te zeggen.

Ik herken de onzekerheden ;)

6. Irene

Irene Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    1,034
    0
    0
    Nou ik denk niet dat je je zorgen moet maken. De verloskundigen hier op het forum zeggen altijd dat het hebben of uitblijven van zwangerschapsverschijnselen niets zegt over het verloop van je zangerschap. Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik me sinds deze week ook wat beter voel. Nog wel erg moe en vlagen van misselijkheid, maar ik was de weken hiervoor zo super misselijk af en toe en dat is nu echt minder. Maar het zal wel normaal zijn, en bij jou ook. Maak je je toch erge zorgen gewoon je VK bellen hoor!

7. jody

jody Bekend lid

May 13, 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @Snow:
    Ik ben nog niet zo ver, maar ik heb sinds twee dagen ook minder kwaaltjes. Vorige week nog goed misselijk geweest, en sinds donderdag is dit een stuk minder. Idd ook minder moe etc. Woendag moet ik voor de 1e echo. Zal gelijk eens vragen (als alles goed zit) hoe het komt dat de symptomen zo snel al weer minder worden (weg zijn).... :(

8. joyce

joyce Bekend lid

ik had het ook weleens een paar dagen dan deden m'n borsten geen pijn meer of was niet moe meer.
    toen was dat ook wel een beetje eng maar ja.
    bij mij begonnen de symtomen pas bij z'on 8 weken.
    dus probeer rustig te blijven.

9. snow

snow Actief lid

Mar 11, 2007
    256
    1
    0
    dankjullie wel allemaal voor de reacties!

Ik vind dit echt zo'n moeilijke tijd, die eerste 12 weken, echt zenuwslopend soms, maar volgens mij is een eerste zwangerschap zowieso moeilijk omdat je niet zo goed weet wat normaal is en wat niet.

Share This Page