UWV wie ervaring met evaluatiegesprek

Discussion in 'De lounge' started by Babyengel, May 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ik zit in de WW sinds februari en kreeg onlangs een uitnodiging voor een evaluatiegesprek. Maar dit viel precies in mijn vakantie. Die afspraak is dus gecancelled en ze zouden een nieuwe afspraak maken. Nu krijg ik net een uinodiging voor morgenochtend om 10.30?? :$ Dat melden ze zo tijdig dat ik geen oppas meer kan regelen :x. Mijn man kan ook niet zo plots geen vrij meer nemen.
    Ik vind dit echt belachelijk dat ze dat zo vlak voor die afspraak dat sturen! Als ze dat nou even wat langer van tevoren doen.. Hang morgenochtend om 08.30 wel gelijk aan de lijn.
    Iemand hier ervaring mee? Kan ik gezeik verwachten of werken ze wel mee?

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Op zo'n korte termijn lijkt me dat niet... natuurlijk mogen ze wel wat van je verwachten maar niet dat je kunt toveren... Ze zullen wel zeggen dat je je kind(eren) wel gewoon mee kunt nemen ;)

3. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    2,688
    6
    38
    Ik heb mijn dochter ook meegenomen naar dat evaluatiegesprek. Zeiden ze tegen mij aan de telefoon, dat dat mocht. Naja prima.. het gesprek duurt maar 5 minuten ofzo:S En mijn dochter was moe, maar wou niet slapen, dus werd jengelig..Ben dus meer met haar bezig geweest, dan met de vrouw die het gesprek afnam.

Boeie hoor.. moeten ze maar niet zo vlak van te voren die afspraak maken.

4. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Ik heb mijn dochter gewoon meegenomen hoor. Ik had ook geen oppas dus dan hebben ze pech. Ik ga me niet in bochten wringen voor hun, een sollicitatie is uiteraard een ander verhaal. Dus gewoon kind(eren) meenemen hoor, je bent niet de enige die dat doet!

5. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Als het goed is maak je gebruik avn de werkmap, aan de telefoon kunnen ze toch niets doen..

6. Oké ik heb namelijk de documenten alleen op de laptop staan, is het raar als ik de laptop meeneem? want heb geen printer :D

7. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    2,177
    0
    0
    Je kinderen meenemen! Ik zie er hier ook altijd komen met hun kinderen en zolang als ze de tent niet afbreken lijkt mij dat ze daar niets van kunnen zeggen. Grote kans dat ze wel gaan informeren hoe je de opvang hebt geregeld als je snel weer aan het werk kunt... Dat vroegen ze mij wel, aangezien hier de opvang flink terug loopt lijkt me dat geen probleem....
    Succes!

8. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Stelt niks voor dat gesprek. Je staat zo buiten. Mijn man had alles netjes uitgeprint. Hele stapel papier. Het enige waar ze naar gekeken hebben is z'n cv. Hij moest z'n (buitenlandse) geboorteplaats er maar uit laten. En tip van de eeuw; vooral niet teveel solliciteren. Het is een marathon, geen sprint. Nou een marathon is het maar van UWV hoef je niks te verwachten qua hulp of begeleiding.

9. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Wat ik wil zeggen, even bellen dat je kinderen meemoeten en gewoon de laptop meenemen.
    Bovebstaande is 8 mnd frustratie. Negeer dat maar ;)

10. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ja ik vind ze wel zeikerds. Ik had 's ochtends een begrafenis rond dezelfde tijd als mijn gespek eigenlijk zou zijn, toen ik afbelde zeiden ze dat ik dan maar 's middags moest komen.

Zal er ook wel aan liggen wie je treft.

11. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    In je werkmap bij mijn documenten kun je je sollicitatiebrieven delen met je werkcoach net als je cv.
    Bij mij is naar beide niet gekeken en heb ik er maar zelf naar gevraagd. Hij zei toen ja volgens mij is dat wel goed ik heb geen klachten gehad.... uhhhhh... oke....

12. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    4,220
    62
    48
    around the corner
    Zou wel ff bellen / mailen of de afspraak & datum klopt, want hoe vaak er in mijn werkmap geen fouten werden gemaakt... ;)
    Kreeg zelfs een berisping via de post dat ik niet op was komen dagen op een gesprek, nooit een bericht oid van gehad, stond ook niks in de werkmap, mail ik met die jobcoach, blijkt het zonder haar medeweten en goedkeuring verstuurd te zijn, maar ze wist ook niet hoe dat kon...
    Of afspraken die wel in de map stonden op dagen dat zij er helemaal niet was (wist ik), zaterdag bijv., dus check het even voordat je voor niks gaat... ;)

13. iMama

iMama Actief lid

Oct 21, 2011
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stelt geen drol voor zo'n evaluatiegesprek dus neem gerust je kinderen mee. Ik stond destijds binnen 10 minuten weer buiten. Het was, ja je brieven zijn goed, je cv is goed, ik mail je wel weer vacatures door als er wat voorbij komt. Doei!

Share This Page