Wij zijn deze maand 2 jaar getrouwd en willen lekker samen een hapje gaan eten wij wonen in de buurt van gorinchem en ben nu benieuwd naar leuke ideetjes om een hapje te eten. Wij hebben hier al best wat restaurantjes gehad dus nieuwe ideetjes zijn altijd welkom. Mijn man lust absoluut geen vis, ik wel dus graag vlees en vis en wokken ook absoluut niet. ben benieuwd
De heeren van Slydregt in Sliedrecht, daar is het echt het allerlekkerst! De Heerlijckheid in Sleeuwijk, aanrader! De Stroming in Woudrichem, alleen wel vroegtijdig reserveren, zit altijd vol. Eet ze!
Echt? Zo zie je maar weer dat smaken verschillen . Ik vind het maar een klein, druk hok met als nadeel dat je niet kunt reserveren.....
de argentijn in leerdam!!! en steakhouse in woudrichem maar vraag me niet meer hoe die heet, heerlijke spare ribs dat weet ik nog wel
De argentijn zijn we denk ik al 100 keer geweest en we willen graag wat anders en wat specialer heb daar altijd het idee eten en weer weg peer ken ik niet
Heb geen tips que restaurants, maar wel een tip i.v.m. de Restaurantweek die er weer zit aan te komen. http://www.restaurantweek.nl/ ken je dat?
Ik lees ff mee , daar woon ik ook in de buurt nm Ik heb ff geen tips voor je maar wens je alvast smakelijk eten en een fijne trouwdag Liefs Edith Mama van mees*