Hallo dames Ik drink graag energiedrankjes waar dus veel suiker in zit. Zitten in de light versie ook veel suiker en kcal of alleen aspartaam
Oh meid, dit wil je vast niet horen maar die energydrankjes (red bull enzo) zijn echt puur gif hoor. In allebei zit suiker, light is zelfs slechter dan normaal. Op het blikje kun je exact zien hoeveel er in zit.
Ik heb van de diëtiste uit het ziekenhuis dat Aquarius de minst slechte is,ik mocht het drinken toen ik net geopereerd was (gbp/maagverkleining). Maar toch zou ik er mee uitkijken,vind het zelf vreselijk spul vooral die extreme zoete,en echt aspartaam is ook echt iets om mee uit te kijken!! Kun je niet over op heel iets anders?
Gaat het je om de smaak van de drankjes, of om echt energie te krijgen? Wanneer het laatste het geval is werkt het goed om een groente en fruit smoothie te maken; appel, peer, mandarijn, sinaasappel, citroen, wortel, komkommer; gewoon alles wat je over hebt. Dit geeft echt een enerieboost
Meid, ga je energie ergens anders uithalen want je tanden rotten je mond uit met dat spul. En dan hebben we het nog niet over de beroertes etc. gehad
Groente Smoothies!!! Lekkere verse spinazie met banaan en appel. Of Sla met Mango en aardbei. Wat je maar lekker vindt en het is heerlijk en super gezond. Vergeet de chiazaadjes niet!!!
Ik pak altijd een banaan als ik wat energie wil! (Die chiazaadjes krijg ik trouwens echt diarree van terwijl ik best snel last heb van obstipatie)
Niet echt nodig al dat ongevraagde advies... on topic ladies TS: de meningen verschillen, steeds vaker komt in het nieuws dat je beter de gewone versie van frisdrank kan drinken dan de light versie... ik ben het spoor een beetje bijster
Het gaat mij om de smaak en niet om energie te krijgen haha, Maar bv cola light, drink ik ook zitten 0 kcal in maar wel aspartaam. Water en thee vind ik niet lekker, dus zoek heerlijke frisdrank waar je niet dik van word.
In cola light zitten geen calorieen. Dat is eigenlijk water met heel veel kleur- geur- en smaakstoffen. Je haalt er alleen geen enkele energie uit. Sterker nog, je lichaam zal het moeilijk hebben om steeds al die troep te verwerken.
Ik weet nu wel dat jullie dat allemaal troep vinden, dat was niet mijn vraag. Het is mijn lichaam en als ik dat wil vergiftigen is het toch goed? Ik wil er alleen niet dik van worden al het andere is bijzaak.
Ik drink ze ook voor de smaak, welkom bij de club Ik geloof niet dat het ook maar iets uit maakt de light versies dan.. Daar zit weer andere troep in. Maar er zit natuurlijk wel minder suiker in. Ik vind ze alleen vet goor dus drink de normale 1 x in de week mag ik 1 klein blikje, nou daar ga je vast niet kapot aan
Nou kon ik het maar zo makkelijk. Ik was jaren gestopt, en nu sinds zaterdag bij een vriendin 2 gedronken en de smaak was heerlijk, drink er vaak 4-6 op 1 dag, dus eigenlijk alleen maar troep. Daarom wilde ik kijken of de light versie zonder kcal was want anders word ik veel te snel veel te dik haha
Oo ik was gek op energydrank, en dan met name bepaalde merken. Ben nu super blij dat ik ervan af ben, want ik dronk met gemak meerdere blikjes op een dag. Kreeg hoofdpijn als ik het niet dronk en dan nam ik er weer 1 was het weer over. Was er gewoon verslaafd aan. Uiteindelijk in ene x gestopt, was het zo zat me welzijn wat betreft hoofdpijn oa afhankelijk te voelen van zo'n slecht iets. Blehg, kan me nu trouwens niet meer indenken dat ooit te drinken echt.
Dat had ik ook beingmommy, ik was gestopt omdat ik moest afvallen en heb het echt 1,5 tot 2 jaar niet gedronken en nu opeens weer begonnen, het is duur, zonde maar zo lekker he..
Maar denk dat light toch niet helemaal light is, maar wat betreft de suiker miss weer 'beter' is dan normale energydrank.
Ik zou gewoon eens de energiedrankjes vergelijken in de winkel. Overal staat wel op hoeveel gram suiker er per 100ml in zit. Ik vind die zonder suiker vies trouwens.
light is altijd slecht zeggen ze, in cola light zitten veel e nummers en aspartaam, snap dat mensen dat vermijden maar ik drink te graag frisdrank en wil niet bijkomen van zoiets onbenulligs. Ik denk maar zo; de uitlaatgassen en alles wat op de wereld is is nog veel slechter maar goed.