Tips citytrip NY boeken

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Aszz, 5 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hai!

Wij willen in februari 5/6 dagen naar NY met z'n tweeën.
    Wat ik wil doen is me wel duidelijk, maar ik ben op zoek naar goede sites om te boeken en/of leuke aanbiedingen.

Iemand tips?

2. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Keith prowse biedt veel excursies etc aan.
    De reis zou je beste zelf kunnen boeken , goedkoop ticketje vinden en leuk hotel
    Ook transfer kun je bij keith prowse boeken.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Bedankt!
    Ben er inderdaad al achter dat ik het los wil boeken.
    Qua tickets kom ik niet goedkoper dan 450 pp. Wil wel rechtstreeks vliegen en het liefst Amsterdam.

Iemand enig idee of er bepaalde aanbiedingen zijn voor tickets? Of dat je in bijvoorbeeld september of zo goedkoper boekt?
    Ik zou het hotal bijvoorbeeld al kunnen boeken, maar de tickets wat later.

4. liekeb

liekeb Lid

19 jan 2011
    86
    11
    8
    Volgens mij kun je de tickets beter vroeg kopen. Wij zijn rechtstreeks vanaf Brussel gevlogen. Toen we vanaf Amstersam vlogen hebben we een tussenstop in Londen gehad. De hotels heb ik via booking.com geboekt. Wij zaten in het ACE hotel, een geweldig hotel met een uitstekende ligging. Wij keken recht op het Empire State Building!

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Het hotel hoeft van mij niet erg bijzonder te zijn.
    Als het er maar schoon en stil is, en de bedden een beetje ruim zijn.
    Hoeft ook echt niet midden op times square te zitten, wel in Manhattan maar vinden het geen enkel probleem om de metro te pakken.

6. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw

Dat is nette prijs!
    Evt vlieggen dusseldorf en brussel niet interessant?

Wij hebben toen pennsylvania hotel gehad. Niks bijzonders wel erg groot,hotel. Vanuit daar loop je in 15 min naar times square.
    Metro penn station ernaast

Achter hotel 5 min lopen naar empire state
    En 10 min naar flatiron building
    Daar heb je een parkje met de shake shak! De beste hamburgers! Vers en heeeeerlijk!

Koop daar je metrokaartjes want lopen is toch beste, anders mis je zoveel.
    Wij hadden travelcard met korting op van alles en inclusief metro maar eigenlijk te weinig gebruik van gemaakt om bedrag er uit te halen.

7. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Let op bij boeken dat je niet een nacht in hotel te veel boekt.
    Wij vlogen bijvoorbeeld op maandag heen en zaterdag waren we weer in nl. Maar we gingen daar vrijdagavond dus al. Dus die nacht zaten we in vliegtuig
    Als je dus ma-za gaat ben je 6 dagen uit en thuis en slaap je 4 nachten in nyc

8. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ticket zsm boeken hoe voller het vliegtuig hoe duurder ( dezelfde) stoel wordt.

Wel je annulleringsverzekering op werelddekking zetten
    En na vraag doen ovr " samengestelde reis"
    Normaal boek je een pakket vlucht hotel. Als hotel overboekt is dan regelt de reisorganisatie een niuewe vaak. Of als je vlucht geannuleerd wordt dan compenseert de reisorganisatie je of zoekt iets anders.

Nu boek je alles los.
    Dus stel je boekt klm en het hotel pensylvania. Die zijn niet aan elkaar gebonden en als dus klm je vlucht annuleert of je hotel overboekt is mag je zelf oplossen. En de kosten? Mag je zelf betalen. En dan komt je annuleringsverzekering om de hoek kijken...

Mbt vluchten vaak heb je met klm en delta airlines dezelfde vluchttijden, soms kan klm duurder zijn dan delta of juist andersom. Dus ff goed zoeken!

9. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Oh vind heerlijk,uitzoekwerk altijd. Heb op reisburo gewerkt

Zag 14 febr heen 19febr terug met airberlin voor 396 vanaf dusseldorf
    Of 8-16 febr

10. NECAnGeL1

NECAnGeL1 Actief lid

Er komt binnenkort een prijsvechter dacht ik die tegen zeer lage prijzen gaat vliegen naar NY.

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Bedankt dames!
    Wij zitten helaas aan een bepaalde week verbonden, vakantie van de kinderen.
    Annuleringsverzekering, reisverzekering hebben we al wereldwijd staan.
    Tot nu toe is Düsseldorf het goedkoopst.

12. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.496
    4.332
    113
    Vrouw
    Ga je ook met de kinderen? Dan zou ik kijken naar een 'eigen appartement' vaak via een soort booking.com oid te vinden. Dan heb je iets meer een rustpunt dan in een hotel. Met een bank een tv en iets meer ruimte. Keukens zitten er vaak niet in hoor, dus eten moet je buiten de deur of halen.
    Ik heb gelezen dat je 30 jaar nodig hebt om alle eetzaakjes af te gaan :)
    Wij zaten de laatste keer (ben er al vaker geweest) in Chinatown, echt een supergave wijk. Je met sowieso alles met de metro doen en het maakt echt niet uit waar je zit op manhatten, in harlem zou ik niet overnachten, maar zeker wel bezoeken.
    Ik denk dat wij de volgende keer zelfs Brooklyn doen in een apoartementje.

Succes met zoeken dn slvast veel plezier! Zo'n gave stad!

13. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Wij hebben via air b&b voor 400 dollar een appartemente gehuurd. Zql met kids wel wat duurder zijn. Zaten aan de rand van het meatdistrict dus super centraal.

Wbt Tickets moet je natuurlijk kijken wat het budget toelaat. Wij hadden Hoogseizoen vanaf Brussel. Heen brussel en tusselanding heatrow dan naar JFK met Britisch airways en terug met American Airlines rechtstreeks naar Brussel en waren 700 pp kwijt.
    Hou er gewoon wel rekening mee hoe goedkoper de maatschappij hoe waardelozer de service en hoe minder ruimte. Op een lang vlicht betaal ik liever iets meer. 😇

Daarnaast kan je kiezen voor een taxi vanaf JFK naar NyC kost ongeveer 50 dollar of de trein.

Mn broertje vliegt volgendeweek terug naar NY (woont daar) en heeft een ticket onder de 400 euro vanaf bonn met een tussenstop in belfast. Hij vliegt vaak met united airlines.

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nee de kinderen blijven bij opa en oma, maar die wonen in het zuiden dus dan moet het in de vakantie.

15. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Skyscanner EN bij de airlines zelf kijken op hun websites. Beste is cookies wissen en op de dinsdag boeken. Hotelscombined of booking.com plus wederom websites van de hotels zélf is meestal het goedkoopst.

Leuk vooruitzicht trouwens! :)

16. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Hier was hotel en vlucht samen boeken echt een stuk goedkoper. Wij betalen nu 720 euro voor een directe vlucht, gunstige tijden en hotel voor een week. Vanaf schiphol in het hoogseizoen.

17. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    waar geboekt?

18. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.368
    2.843
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Wij zijn afgelopen december geweest. Echt zo gaaf!!!

We hebben alles samen geboekt via Expedia. Was echt veruit t goedkoopst. Los kwam niet eens in de buurt...

Wij hadden de tip van iemand gekregen dat je t beste 3 tot maximaal 5 maanden van tevoren boekt, omdat dan de prijzen t laagst waren. Dat bleek bij ons ook te kloppen. Uiteindelijk hebben we 4 maanden van tevoren geboekt. Toen waren er volop aanbiedingen en daarvoor niet + daarna waren alle aanbiedingen heel snel op.

We hebben met behulp van het reisboekje 100% New York de stad verkend. Vind ik echt een aanrader, daar zie je veel mee, mooie wandelingen.

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik kom inderdaad ook het goedkoopst uit op Expedia, vlucht en hotel.
    Ik wil in september/oktober boeken, ook omdat mijn man dan pas verlof kan vragen. Dus dan zitten we 5/6 maanden van tevoren.

20. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.368
    2.843
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Ja Expedia is top voor NYC. Nog een kleine tip... Als je veel wil kunnen zien, let er dan even op dag je in de buurt van een goed metrostation zit (liefst met kruisende lijnen). Dat geeft veel gemak tijdens de trip zelf. Dat was voor ons een reden om toch een hotel in de buurt van times Square te boeken. Konden we gemakkelijk alle kanten uitreizen en daardoor veel zien!

Deel Deze Pagina