Hallo! Door dit forum ben ik op de camping Les Alicourts gekomen maar nu zie ik staan dat zwemshorts verboden zijn. Weet iemand of ze daar echt op controleren? We willen half september die kant op voor een paar dagen. Thanks!
Mijn ervaring is dat campings daar strikt in zijn, maar ik ben nooit daar geweest. Wij hadden het ook, en op zich vonden de heren het allemaal wel prima. Je kan gewoon voor een strak boxer model gaan, dat was al een enorme meevaller voor mijn man.
Mijn man heeft een aantal jaar geleden een ‘jammer’ zwembroek gekocht…..toch strak, manier zo’n Speedo
Mijn man droeg netjes ballenknijpers, tot hij zag dat merendeel van de mannen shorts droegen. Dit is 2 jaar terug ook in september.
Wij zijn naar een andere camping geweest van Sandaya en daar werd er niet op gecontroleerd. Maar of dat bij alle Sandaya campings zo is weet ik niet.
Wij zijn 2 jaar geleden geweest en toen had iedereen gewoon zwemshorts aan terwijl wij er wel rekening mee hadden gehouden.
Waar wij zaten waren ze ook verboden maar op de foto's van wat wel en niet mocht stond de korte zwemshort tot midden bil met een groen vinkje. Het waren degene waarvan je niet 100% zeker weet of het wel een zwemshort is ( met zakken aan de zijkant) en degene tot onder de knie kwamen, die verboden waren.
Wij waren deze zomer op een andere Sandaya camping en bij ons werd er streng op gehandhaafd, iedereen droeg ze ook dus het was ook helemaal niet gek ofzo.
Dank voor alle antwoorden! Beetje wisselend dus. Ga even met mijn man overleggen of die het risico wilt nemen
Mijn man had een goedkope strakke meegenomen, het staat toch niet dus mooi hoeft het niet te zijn.En dan zijn gewone zwembroek mee. Je kan okk altijd daar wat kopen indien nodig.
Ja hier droeg hij ook tijdens het zwemmen zo’n strakke short en zodra hij uit het water stapte deed hij zijn wijde zwemshort erover aan.
Wij zijn in juli op Les Alicourts geweest en man en kids hadden gewoon zwemshorts aan. Nergens ook regels over gezien. Nooit op aangesproken. Het was wel enorm druk dus misschien speelde dat ook mee.