Dag Dames, wie kan mij helpen? Ik ben nu 36 weken zwanger en de baby is al diep ingedaald volgens de verloskundige. Ik krijg alleen steeds meer last van mijn benen en liezen sinds hij is ingedaald (rond 33 weken). Eerst had ik het alleen 's nachts en ging het 's ochtends weer over maar het wordt steeds erger, nu gaat het overdag niet meer weg waardoor lopen best pijnlijk kan worden. Het voelt als hele erge spierpijn en het zit vooral in mijn liezen en dijbenen. Ik slaap wel met een kussen tussen m'n benen maar word alsnog 5 keer per nacht wakker met pijnlijke, stijve benen. Het zullen de laatste loodjes wel zijn maar zijn er meer dames die hier last van hebben? En hebben jullie misschien goeie tips? Alvast bedankt!!
Hoi, Ik ben 'nog maar' 28 week en heb ook erg last van mn liezen. Zodra ik een eindje loop begint de pijn, inderdaad een soort van spierpijn en erg zware benen. Slaap ook met een kussen tussen mn knieen en bij mij lijkt het wel te helpen, maar misschien straks ook niet meer .. Hoop dat je nog wel voldoende slaap kunt pakken! Anders even aankaarten bij de vk, misschien dat ze fysio voorsteld. Sterkte!
hier ook heel erg last van, vandaag weer extreem en vannacht ook een aantal keer wakker geworden. Wat ik een klein beetje vind verlichten is een voet/onderbeen massage van mij man. Dan voel ik toch wat meer ontspanning in de benen. Zelfs nu ik op de bank zit trekt het nog steeds boven aan de binnenkant tussen mijn benen. Zo min mogelijk doen is het tweede, maar dit valt niet mee. meer zou ik ook niet weten. succes met de laatste loodjes!!