Wie heeft leuke tips om te gaan doen in de omgeving van sintmaartenszee, den helder , petten Wat is leuk voor kids van 9. Waar kunnen we lekker gaan eten?
Je zou kunnen gaan naar t land van fluwel onze kids vinden t te gek daar ( 8 en 10 jaar) . Je hebt er ook een blote voeten pad. Die zit in burgerbrug vlakbij petten. De strand tent zee en zo in petten aan zee kun je lekker eten en wij gaan vaak naar t trefpunt om te eten in Schoorl tegenover de klimduin. Zit op een hoekje in de bocht. Verder is dierenpark hoenderdeall ook leuk om te bezoek. Deze zit in Anna Palowna. Hier zit ook stichting leeuw die zich in zetten voor oude circus leeuwen en sommige worden daar voorbereid op een nieuw leven in Afrika. Hopelijk heb je hier iets aan
Met dit weer; naar het strand . In stmaarten heb je een speeltuin de goudvis weet niet of dat ook wat is voor 9 jaar...
Dankjewel. Zeker gaan we naar het strand, maar het is ook leuk om wat meer van de omgeving te zien. Is er ook een mooi buitenzwembad in de buurt?
Helderse vallei, kinderboerderij met speeltuin en uitkijktoren, ook loop je zo het ''bos'' in, de donkere duinen. Ernaast zit een pannenkoeken restaurant. In Den Heder zelf heb je een redelijk nieuw zwembad met buitenbad en ligweide en glijbaan. Zit tegenover tuincentrum den helder. Fort kijkduin kan je bezoeken. Om te wandelen is het gebied bij Hargen aan zee erg leuk/mooi.....maar misschien is het daar nu te warm voor?
Landgoed hoenderdaal is zeker een aanrader. Is lekker beschut en onder de bomen dus met warmte ook erg fijn. holle bolle boom schijnt leuk te zijn, zal alleen wel erg druk zijn nu Bij schoorl vind ik het bezoekerscentrum erg leuk, ook buiten is van alles te doen. Even iets verder Alkmaar leuke stad en je hebt het Geesterambacht leuk om te zwemmen en goed beschut.
Wat ook leuk is, al moet je er zin in hebben, dagje fiets huren op Texel. Misschien beetje warm met dit weer. Verder is de goudvis idd een hele leuke speeltuin om heen te gaan. Fort kijkduin is wel erg leuk voor kinderen, heb mij er vroeger uren vermaakt. Wat ik zeker ook zou doen is naar callantsoog gaan, lekker toeristisch een rondje dorp en daarna het strand op.