Leuke tips voor Antwerpen

Discussie in 'De lounge' gestart door Noa14, 27 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hallo allemaal,

Volgend weekend zijn mijn man en ik in Antwerpen, vrijdagavond gaan we daar naar Cesar Milan toe.

Voor de zaterdag willen we lekker in Antwerpen leuke dingen doen. Naar de dierentuin daar of winkeltjes kijken.

Iemand tips voor leuke winkelstraatjes, restaurantjes enz??

We gaan niet naar de vogeltjesmarkt, dat vind ik zooooo zielig omdat ik er al eens geweest ben.

Groetjes van een dierenliefhebber :)

2. bloempje28

bloempje28 Actief lid

17 aug 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben bij de pizzeria San Remo op de Keyserlei (zat bij het station in de buurt) gegeten, was erg lekker, betaalbaar en met van die rood/wit geruite lampen/tafellakens :) Verder hadden we wat pech met het weer dus onder de paraplu een korte stadswandeling gemaakt. Zijn ook naar het diamant museum geweest, maar dat vonden we erg tegenvallen.

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    De Meir ;) En de Stadsfeestzaal is ook wel heel gezellig.

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.807
    4.191
    113
    Als je echt heeeel lekker wilt eten kan ik je LE Bistro aanraden. Als je de Esprit hebt op de keyserlei, het hoekje om en daar zit dit restaurant, echt heerlijk.
    Winkelen doe je op de Meir en de Keyserlei.
    Antwerpen is reuze gezellig!

5. tulip

tulip Niet meer actief

de engel is heel gezellig om te eten (op de groenplaats) De meir natuurlijk om te winkelen.

6. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.217
    1.282
    113
    Centrum België
    In de Huidevetterstraat vind je ook nog leuke adresjes om te shoppen, net als de Kammenstraat...

Buurt rond de kathedraal zijn er leuke caféetjes, rond de Oude Koornmarkt veel (pita)restaurantjes, 't Fondueke is ook lekker (moet je reserveren, kan wel héél druk zijn), Da Giovanni (Italiaan)... etc etc...

Je kan de oversteek maken onder de Schelde via de voetgangerstunnel naar " 't strand van Sint-Anneke "...

7. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    wauw meiden goede tips allemaal, ik copy paste ze even in een word-documentje en neem het mee volgend weekend.
    Bedankt allemaal :)

8. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Ha!

Leuk! Antwerpen!!! Wij zijn er een aantal jaren geleden geweest en vonden het fantastisch. Wij houden (of eigenlijk hielden) heel erg van bier, als jullie dat ook doen: ergens achter het grote plein, in een zijstraat (naast een kantwinkeltje) zit een heel gaaf café, De billenkletser, waar je onwijs veel soorten bier kan drinken. Je kunt het zo gek niet bedenken :p

Er is een leuk café ('t Elfde gebod) met allemaal mariabeelden, ook ergens in het centrum (helemaal begroeid met klimop) Ook leuk!

Ennuh, wij zijn wel naar de vogeltjesmarkt geweest én naar de dierentuin. Eerlijk? De dierentuin was zieliger. Als ik jou was zou ik iets anders leuks gaan doen. Wij hielden er een nare nasmaak aan over :(

9. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
  10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    trouwringen kopen!

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dat klopt, de Zoo is niet zo'n mooie dierentuin. Planckendael is veel mooier, maar ligt een stukje van Antwerpen. Wel bereikbaar met de trein en dan de boot als ik me niet vergis.

12. mamG

mamG Lid

5 jul 2010
    48
    0
    0
    NULL
    NULL

JAAAA!!! Wij zijn afgelopen weekend ook in Antwerpen geweest, en hebben heerlijke biertjes gedronken bij Den Billenkletser. Jammie!
    (wij zijn niet de mensen op de foto trouwens... Tegenover Den Billenkletser zit een leuk tentje waar je lekker kan lunchen... :D)

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    De planckendael ligt in Mechelen.. Leuke dierentuin.. Wij zijn afgelopen weekend geweest..

De meir kan je gaan of Wijnegem Shopping Center.

Deel Deze Pagina