Vrijdagavond werd ik misselijk en ik heb het hele weekend op de bank gehangen (gelukkig was D. uit logeren). Goede hoop dat ik met een paar dagen weer beter zou zijn maar ik ben nog steeds niet lekker. Ik hou alles wel binnen maar ik voel me nog steeds beroerd en kan nauwelijks eten. Vriend moest gisteren van 6.00 tot 20.00 werken en aangezien ik de geur van warm eten echt niet verdraag, heb ik D. gisteravond maar muesli gevoerd. Ik ben het echt zat nu :x Hoe kom ik hier vanaf? Ik kijk ontzettend op tegen nog zo'n dag (en dan moet ik ook nog noodgedwongen cold turkey afkicken van de koffie...) Ik heb gewoon 0,0 energie en D. die de hele dag aandacht vraagt maakt het niet beter.
Dan is dat toch geen buikgriep? Ik zou veel water en/of thee drinken. Kan je je kindje niet een dagje naar ouders/schoonouders brengen? Of je mag een dag thuisblijven om voor de kleine te zorgen, zodat je goed een dagje kan uitzieken.
Ik denk het wel (ontlastingsgewijs dan ) Van thee word ik op het moment hartstikke misselijk, man kan geen vrij nemen, oma heeft een jetlag en de go heeft een begrafenis. Bah, bah, bah, waarom kunnen mama's toch niet ziek zijn. *klaagmodus uit*
een glas cola drinken helpt hier altijd om mijn buik weer rustig te krijgen. sterkte weet dat het heel vervelend is helemaal met een kleintje om je heen.
Buikgriep is 24 tot 48u, dit is geen buikgriep meer. Maagontsteking is ook een optie, en dan kan je ook diarree hebben. Zou anders toch maar eens langs de ha gaan...