ik heb vanochtend na 1dag overtijd positieve getest maar wil toch voor de zeker heid morgen en/of maandag nog een test doen maar is die digitale test ook al zo vroeg positiev ik ben zo bang dat als ik morgen een digitale test doe dat hij dan aangeeft niet zwanger of kan je die pas na een week overtijd doen ofzo michien een hele gekke vraag maar ben zoooo bang dat hij ineens aangeeft niet zwanger kan het ook nog niet echt geloven dat ik zwanger ben michien een beetje verwarrend verhaal sorry liefs diane
Hoi, De digitale test was bij mij 3 dagen voor NOD al positief. Als je NOD als geweest is, kun je 'm gebruiken hoor! Enne.. gefeliciteerd! Groetjes, Suus
Wat versta je onder digitaal? Als je die bedoelt die zegt wel of niet zwanger? Dan ben ik voor en ik heb m 2 dagen voor NOD gebruikt en positief! (maar dat wist je al) Bovendien vind ik m erg fijn, geen twijfel over of het streepje wel duidelijk genoeg is..... gewoon duidelijk! zal wel meevallen!
Ik had met 3 weken en 3 dagen een heel vaag positieve test van kruidvat. Op die dag gaf de digitale test "niet zwanger" aan. De dag erna gaf dezelfde test "zwanger" aan. Jente
Als de digitale aangeeft dat je zwanger bent, dan is dat ook echt zo! Dus van harte! Het is moeilijk te geloven.. je gelooft het pas na de eerste echo.. Probeer lekker te genieten..