Wij zijn 24 juni 2011 getrouwd. De naam van mijn man is Prins, zo ging ik dus ook heten. De ambtenaar die ons ging trouwen heette ook Prins
Mijn moeder is op 28 juni geboren, mijn jongste ook op 28 juni. Mijn tante is op 28 december geboren, de oudste ook op 28 december. Het zijn ook dan nog 2 zussen van elkaar, zou het ook puur toeval zijn geweest?
Barbie is in exact dezelfde verloskamer van het zh bevallen als ik. En ze had ook dezelfde trouwambtenaar als ons.
Ik ben onder behandeling geweest i.v.m. herhaaldelijke miskramen in exact hetzelfde ziekenhuis als waar Kate Middleton momenteel ligt te bevallen. Ik had indertijd ook de optie daar te bevallen maar ik ben voor een meer lokaal ziekenhuis gegaan. Ik voel me nu echt helemaal koninklijk nu...
Mijn opa heette jan zijn zonen Hendrik-Jan, Harm-Jan en Gerrit-Jan. Die zonen kregen allemaal dochters ( 4 stuks) Ik trouwde met een Jan, mijn zus trouwde met een Jan, mijn oudste nicht trouwde met een Jan en mijn jongste nicht trouwde met een Chris-Jan
Wij gingen met z'n tweeën lekker een weekendje weg, en man ging in het hotel naar zo'n openbaar toilet. Ik wachtte op de gang, en op het zelfde moment komt er een ander stel aanlopen. De meid gaat naar het toilet, en ik klets ondertussen met die jongen. Hele vriendelijke mensen! Na het weekend komen we thuis, en we gaan ff boodschappen doen. Gaan we hier naar de buurtsuper, en wie komen we tegen? Juist, die twee nou, zo raar! Vorig jaar zijn we in Marrakech geweest. Daar zijn we ook ff lekker gaan winkelen, in het moderne gedeelte van de stad na een tijdje zijn we klaar en we zijn op ons pendelbusje aan het wachten... Zit een man naast ons, ook op dat busje te wachten. Ik zie dat busje dus aankomen (iets te laat)'O, kijk daar is onze bus eindelijk' zegt die man ineens 'ja, die moeten we hebben?' Ik had al die tijd gedacht dat het een Engelsman was, ons hotel zat vol met Engelsen. Afijn, drie maand later zit ik bij de fysio, en wie zit daar ook te wachten? Meneer uit Marrakech hihi.
Hier een aantal. Toen ik 16 was moest ik altijd 1,5 uur moet de bus naar school terwijl die stad maar 20 km verderop ligt. Vriend van me zei ik weet een weg kunnen ook met de scooter gaan. Was dan maar 30 min. onderweg. Hij ging altijd door een straat een berg op en steeds als ik het bord las met die straatnaam dacht ik echt is het een grap ofzo?? Wie in godsnaam heeft dat ooit bedacht haha. Reed er altijd doorheen met een heel apart gevoel. Vond het er erg mooi ed. In 2007 op een dinsdag in Febr. melde ik mij aan op chatten.nl. Ik vond het altijd leuk om met anderen te chatten maar toen nog niet zo goed wetende dat het ook relatie/dating site was. Ik kwam om 16.00 uur weer online diezelfde dag en had ontzettend veel berichten en erg veel pop-ups tevoorschijn van allemaal mannen. Ik had alleen de eerste 2 mails geopend. De 1e meteen weggegooid en bij de 2e mail gelezen en foto's gezien en dacht nee dat moet een player zijn ziet er veel te goed uit. Maar gevoel zei me ik moet er op reageren. Nou dat uiteindelijk toch maar gedaan en rest van mails en profiel verwijderd ging mij net iets te ver op die site. Die man van de 2e mail reageerde leuk terug en gingen over op msn met mailen. Ondertussen ben ik bijna 7 jaar en 2 kinderen verder met dezelfde man en is hij helemaal geen player haha. En stomste toeval van alles is: Hij is opgegroeid in die straat waar ik altijd met de scooter doorheen reed en woon er (nu nog even) ook!! Daarbij ben ik ook nog eens jarig op dezelfde dag als mijn schoonmoeder. In April 2009 raak ik zwanger en krijg ik een vmk. In Aug. 2009 raak ik zwanger en krijg weer een vmk. In April 2010 raak ik zwanger en krijg weer een vmk. In Aug 2010 raak ik zwanger en ben bevallen in April 2011 van een prachtige zoontje op Goede vrijdag! Echt zo stom juist de maanden April en Augustus. In 2004 is plotseling mijn broertje overleden. Jaar erop leerde ik in een discotheek een jongen kennen die dezelfde naam had als mijn broertje en ook nog eens hetzelfde karakter! Ik heb maar 3 maanden een relatie gehad met hem vond het te moeilijk maar hij was zo lief. Was echt allemaal toevallig zo.
ik ben ong 4 weken eerder geboren als gepland. toen ik zwanger was van de oudste bleek dat als ik evenveel te vroeg beviel als mijn moeder de kleine geboren zou worden op de verjaardag van mijn oma. dit is niet gebeurd maar nu ben ik weer zwanger en ben precies uitgerekend op de verjaardag van mijn oma! verder is mijn man jarig op 9-8 mijn dochter op 9-10 en ik op 8-11 nu is mijn moeder er van overtuigd dat ik zal bevallen op 8-9 we gaan het zien nog toeval: op 17-6 zijn mijn opa en oma getrouwd. op 17-12 mijn ouders en ik en mijn man hebben ons op 17-6 leren kennen. al mijn huisdieren die ik heb gehad en heb zijn allemaal geboren in april mijn beste vriendin en ik hebben altijd gezegt dat we samen zwanger zouden zijn. omdat we in het zelfde jaar ons eerste vriendje hadden, gingen samenwonen, een huis kochten, vaak precies op het zelfde moment elkaar bellen waardoor er een ingesprekstoon te horen is. ik ben in okt. bevallen en zij in jan. toen was ik alweer zwanger van de tweede dus ik was 2x zwanger in haar zwangerschap. tja geloof dus eigenlijk niet in toeval
Wij probeerden 7 maanden lang zwanger te raken, het lukte maar niet ondanks temperaturen en ovulatietesten. Toen de vader van mijn vriend op sterven lag hebben we 1 x 8 dagen voor de eisprong gevreeën, bleek later dus volgens de verloskundige dat op de dag dat hij stierf het eitje ingenesteld was. Dus officieel zwanger. Daarom beschouw ik m'n ongeboren meisje als een cadeautje van hem.
ik zat met mn broer aantal jaar terug in de bios (Film 'The number 23') en wij zaten na de film vanalles te bedenken wat met 23 temaken had bleek dat er 23mensen in de zaal zaten, wij op rij 23 zaten en ik op stoel 11 en mn broer op stoel 12 en totaal 23stoelen in onze rij waren(andere rijen 21) film was afgelopen en keek op mn foon, 23:23u hmzzz heel freaky. mn broer geloofd daar heel erg in en scheet m in zn broek haha. die heeft weken slecht geslapen mn neefje is op zelfde dag jarig. hij is 1jaar jonger dan ikke
Oh wat leuk, maak jij zeep? Dat wilden wij deze zomer ook gaan doen, maar i.v.m. hitte even uitgesteld!
Ons moment: Dirk is precies 6 maanden na mijn verjaardag geboren, 1 minuut voor mijn geboortetijd (19.04 uur, ik 19.05 uur). Bij hem in de klas in Indonesie zat een Amerikaans meisje die op dezelfde dag geboren is. Toen we gingen rekenen met de tijdsverschillem bleek dat ze maar een minuut of 5 met elkaar schelen!
Ik kom er net achter dat mn collega ook zaterdagnacht naar de dordogne vertrekt en op 36km afstand van ons zit
Bij mijn familie aan mijn vaders kant krijgen alle mannen dochters en alle vrouwen krijgen zonen. Mijn vader en mijn oom hebben allebei dochters. Mijn 3 tantes alleen maar zoons. Nu de achterkleinkinderen er komen wordt de traditie voortgezet. Ik heb een zoontje, 2 neven van mij hebben allebei een dochter. Nu afwachten of de rest ook meedoet met deze traditie En onze zoon is precies een half jaar na ons huwelijk geboren
Wij kwamen er via de mevrouw van het CB tijdens het eerste huisbezoek achter dat de buurvrouw schuin tegenover ons op dezelfde dag bevallen is als ik, alleen een paar uur eerder en zij hebben een meisje
Hier ook; na 3,5 jaar eindelijk zwanger en dochtertje precies geboren op onze trouwdag... Oma van mijn man had er graag bij willen zijn, maar overleed half jaar voor ons trouwen( gelukkig wist ze ervan) op trouwdag werd als laatste dans een nummer gedraaid van westlife, op dat moment een onbekend nummer, en op de laatste dag van ons huwelijksweekendje tijdens het ontbijt hoor ik door het geroezemoes dat liedje..ahhh kippelvel!!
Uk en ik zijn op dezelfde dag jarig . De uitgerekende datum was 9 april, de geplande keizersnede stond voor 2 april, maar meneer vond 28 maart veel leuker . Op 28 maart vierde ik dus mijn 28e verjaardag en werd tevens mijn zoon geboren waarmee ik precies 28 jaar scheel. Owja manlief zijn oma is ook jarig op 28 maart .
Ik heb het regelmatig met mijn zoontje. Gister bijvoorbeeld: Ik zou gaan zwemmen met mijn zoontje. Een hele dag lekker buiten liggen. Het leek me leuk om een bal te kopen voor hem aangezien we die niet voor het water hebben. We gaan wel eens vaker zwemmen. Ik had geen 1 woord hierover gezegd maar hij wist wel dat we zouden gaan zwemmen. Ik zat heel sterk in gedachte of ik nou een grote of een kleine bal voor hem zou kopen. Opeens zegt mn zoontje: kleine bal. Dit vond ik wel bijzonder Dit soort momenten heb ik vaker met mijn zoontje. Dan denk ik aan iets en dan zegt hij r iets op of doet hij er iets mee. Ik heb buiten om mijn zoontje nog meer van dit soort dingen. Een keer zag ik knabbelspek in de winkel liggen en vroeg me af of dat nou lekker is. De volgende dag lag t er om te proeven. Kan zulke dingen echt een hele dag door hebben. Of ik heb een vriendin een tijd niet gesproken en we willen elkaar net tegelijkertijd bellen.