Leuke toevalligheden...

Discussie in 'De lounge' gestart door Coquelicot, 21 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nee das waar:p maar ik heb wel eens uit kwaaiigheid de verkeerde achternaam geschreeuwd.. Oepsie:D

2. FirstTimer

FirstTimer Actief lid

18 mei 2013
    355
    81
    28
    rotterdam
    Mijn vriend en mijn moeder zijn beide op 20 juli jarig.

3. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    Dochter kwam op de basisschool, kreeg een vriendinnetje. Blijkt ze ook van Javaanse afkomst te zijn ( enige op de school).
    maak ik een gesprekje met haar moeder, blijkt ze ook tandartsassistente te zijn.
    Later komt haar vader haar halen na een speeldate, rijd hij net als mijn man in een seat.
    En het als laatst, kids waren aan het kletsen en vertellen aan elkaar wanneer ze jarig zijn, zegt het vriendinnetje ik op 4januari. vond het zo toevallig, dezelfde datum als mijn man

4. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.385
    858
    113
    home sweet home
    Oja nog een, op onze bruiloft konden 3 hele goede vrienden niet komen ( bruiloft in een maand gepland en getrouwd haha). Sturen ze afzonderlijk van elkaar exact dezelfde kaart (een in denemarken gekocht) vind ik erg bijzonder!

5. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ik had het gisteren precies andersom: op de camping in frankrijk bij het uitchecken iemand geholpen die de receptioniste niet helemaal begreep. Uuuuren laten in de wc van een tankstation in belgie: ik uit de wc, zij er in!

Deel Deze Pagina