Bibelebonse kinderen in de Bibelebonse berg eten bibelebonse pap met een Bibelebonse lepel uit een bibelebonse nap
Normaal eet een eend geen eend. Maar als een eend een eend eet, dan eet die eend een eend die geen eend eet.
Vrouw Tad had een wrat op haar gat. Toen kwam Jan Tad met zijn lat en sloeg met zijn lat op de gat van vrouw Tad, zodat de wrat van vrouw Tad aan de lat van Jan Tad vast zat.
Hahah lol Zit hier gewoon hardop tegen mijn monitor te kletsen Grappig dit! Ik ken: De postkoetspoetser poetst zijn postkoets met postkoetspoets.. En die van de vliegen ken ik zo: Als de vliegende vliegen achter de vliegende vliegen aan vliegen, vliegen de vliegende vliegen vliegensvlug ... En deze ken ik ook nog : Als jouw teckel mijn teckel tackelt, tackelt mijn teckel jouw teckel terug..
Een leuke engelse: Three witches watch three Swatch watches. Which witch watch which Swatch watch? En de gevorderde versie: Three Swedish switched witches watch three Swiss Swatch watch switches. Which Swedish switched witch watch which Swiss Swatch watch switch? (alleen klopt deze zin volgens mij niet helemaal meer, maar afijn)
En deze vind ik ook leuk (gekopieerd hoor, ik ken hem niet uit mijn hoofd): In een zeemansdorpje woonde eens een meisje, Barbara genaamd. Barbara maakte de allerlekkerste rabarberpudding in de verre wijde omtrek, en iedereen was zo gek op derabarberpudding van Barbara dat iedereen haar Rabarberbarbara noemde. Omdat Rabarberbarbara op een gegeven moment zo bekend was geworden met haar rabarberpudding, besloot ze om haar eigen bar te openen. Natuurlijk werd de bar de Rabarberbarbarabar genoemd. Rabarberbarbara had in haar rabarberbarbarabar nogal wat vaste klanten, maar veruit de meest bekende klanten waren wel 3 barbaren die regelmatig van rabarberbarbaras rabarberpudding genoten in de rabarberbarbarabar. En omdat deze barbaren zo vaak in de rabarberbarbarabar kwamen om rabarberbarbaras rabarberpudding te eten kregen zij op een gegeven moment de bijnaam rabarberbarbarabarbarbaren. De Rabarberbarbarabarbarbaren hadden natuurlijk ook lange stoere baarden en deze werden natuurlijk de rabarberbarbarabarbarbarenbaarden genoemd, en als de rabarberbarbarabarbarbaren hun rabarberbarbarabarbarbarenbaarden wilden verzorgen, dan gingen zij altijd naar de barbier: de rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbier. De barbier praatte tegen de Rabarberbarbarabarbarbaren in een soort Bargoens: het rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbargoens. Flauw he?
Leuk Topic!!! Ik ken er ook 1: Ik mix whiskey in de whiskeymixer Zeg maar eens een paar keer achter elkaar