Leuke traktatie of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door stampertje, 16 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke boekjes?

1. Woezel en pip

2. Dikkie dik

3. Ander boekje en tractatie namelijk.....

4. Ik hou niet van boekjes en zou iets anders geven namelijk......

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Mijn jongste gaat naar het mkd dus moet natuurlijk trakteren nou kwam ik deze boekjes tegen. Ze zijn van karton is dat wel leuk want het is voor twee tot vier jarige.

Dikkie Dik uitdeelboekjes 16 boekjes | 9789025736958 | Jet Boeke | Leesboeken

Woezel & Pip 16 Uitdeelboekjes

Nou wou ik bij die dikkie dik een oranje knuffel poes erbij doen en een doosje rozijntjes en die dingen in een zelf geknutseld dikkie dik tasje

Bij de woezel en pip weet ik niet wat ik erbij kan doen behalve de rozijntjes en een geknutseld huisje van hun.

Welke vinden jullie het leukst en wat kan er bij de woezel en pip boekjes bij.

2. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Ik vind zowel Dikkie Dik als Woezel en Pip leuk.
    En als ik moet kiezen, dan W&P, vind ze nét ietsjes schattiger hihi.
    Wat je erbij zou kunnen doen...W&P stickers, kleine knuffeltjes, puzzels misschien, weet even niet zo wat er allemaal te krijgen is van W&P.

3. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
  4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik vind de woezel en pip het leukst! En een huisje,boekje en doosje rozijntjes is toch meer als genoeg? Ik zou meer niet nodig vinden hoor!

5. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Persoonlijk zou ik alleen een boekje en een doosje rozijntjes in een leuk cellofaantje doen. Zelfgemaakte dingen zijn leuk maar ze belanden 9 van de 10x meteen in de vuilnisbak. Dat is tenminste mijn ervaring met traktaties op kdv. Boekje en rozijntjes doen het hem en de rest gaat weg. Daar ben je dan uren zoet mee geweest om in elkaar te knutselen...

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Of je knoopt er een woezel en pip ballon aan?

7. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    Alleen het boekje zou ik al genoeg vinden...leuk cellofaantje er omheen idd en evt rozijntjes, hartstikke leuk!

8. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik hou van knutselen daarom doe ik het haha ik weet dat het gelijk de prullenbak in gaat. Zou een paar kleine kleurplaatjes net zo groot als het boekje leuk zijn?

9. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ook alleen het boekje al leuk vinden, met rozijntjes, nog iets erbij zou ik zelf echt te duur vinden denk ik

10. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Een boekje en wat lekkers lijkt mij echt wel genoeg hoor.
    Ik vind het persoonlijk wat overdreven om en en en te doen.

11. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik vind je ideeen echt heel lief en ook leuk.
    Kleine kleurplaatjes zijn ook super schattig!

12. topper12

topper12 Niet meer actief

Die van Dikkie Dik zijn leuk! ;)

Ik zou alleen een boekje doen en een leuk cellofaantje er omheen. Alleen een boekje of alleen een doosje rozijntjes is toch prima (less is more :D).

Ik wil je evt wel foto pb'en van zelfde soort traktatie?

13. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Woezel en Pip vind ik net iets leuker.

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik ga ook voor woezel en pip.

Ik heb ook heel wat in elkaar geknutseld. Vind het ook erg leuk om te doen. Wat de kinderen ermee doen daarna moeten ze zelf weten. Zou bij ht bokje (en evt rozijnen) alleen nog wat knutselen verder geen cadeau meer doen. Is meer als genoeg voor de kinderen toch?

15. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik hou helemaal niet zo van cadeau's uitdelen als traktatie, en knutselwerkjes ook niet (ze belanden meteen in de prullenbak en voor wie doe je dat eigenlijk? Juist, voor de andere ouders).
    Dus bak lekker koekjes of cakejes ofzo.

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik heb dit ook laten trakteren.
    Met de dikkie dik variant heb ik het boekje samen met een zakje knijpfruit in een cellofaan verpakt. Daarbij een masker van dikkie dik op oranje papier uitgeprint die de kinderen dan zelf konden knutselen.

De woezel & pip boekjes vind ik zelf net even wat leuker, ik heb ze destijds ook met een zakje knijpfruit verpakt in cellofaan.

17. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik vind t persoonlijk sowieso overdreven om cadeautjes te trakteren...

18. topper12

topper12 Niet meer actief

Wat is er overdreven aan dan? Ik heb liever dat iemand een kleinigheidje trakteert dan dat iemand op snoep/taart/chips trakteert. In het geval van ts lijkt het me sowieso verstandig om dit te trakteren aangezien het om een medisch kdv gaat, dus ivm evt intoleranties/allergieën/etc lijkt me dit de meest verstandige optie ;)

19. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    +1

Ik heb ook liever een kleinigheidje of mandarijn ipv alleen maar snoep..

20. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    ik vind de ideetjes van ts heel erg lief.

maar ik vind het ook wel een beetje veel, gewoon ee boekje doen met een doos rozijntjes. meer niet.

persoonlijk vind ik een klein kadootje best leuk maar na 10 boekjes, badeendjes en potloden heb je dat ook wel weer gehad eerlijk gezegd.
    persoonlijk hou ik het altijd bij een traktatie en dan wat kleins...
    heb een keer lieverheersbeestjes gemaakt met daarachter een plastic bekertje met en zakje mini koekjes en doosje smarties. smarties mochten ze opeten, koekjes voor thuis. laatste keer had ik kleine verpakte cakejes met 2 spekjes in cellofaan gedaan en een ballon eraan vast.

Deel Deze Pagina