Ik vind die van Woezel en Pip het leukst! Ik zou er iets van rozijntjes bij doen en dan is het wel genoeg, anders word het zoveel allemaal..
Mwah na de 400ste bellenblaas vond ik het ook weleens leuk om gewoon een cakeje te krijgen. Enige voordeel.... Is dat als we nu 6 kinderen op visite hebben... We meer dan genoeg bellenblazen hebben Wij deden vaak papieren bekertje met rozijntje of Nijntje koek, servetje erom of ballon erbij en een badeend bovenop. Heb toch regelmatig gehoord dat de kinderen met het bekertje het meest blij waren
Het gaat toch woezel en pip worden ik hou zelf niet van iets van eten zelf maken dat gaat hier gelijk weg ook omdat de jongste twee een noten en koemelk allergie hebben. En ik niet weet wat erin zit. Ik doe er toch een zelfgemaakt kleurboekje in. Met 7 kleine kleurplaatjes een boekje kleurtjes en rozijntjes en ik ben dan nog geen euro per kind kwijt dus dat is netjes vind ik.
W&P boekje vind ik heel leuk en dan misschien met een doosje rozijntjes waar je een zelf ingekleurd diertje opplakt. Oh, zie nu dat je al gekozen hebt. Leuk!
De kindjes zijn ook blij, het zijn meestal de moeders die er moeite mee hebben. En dan natuurlijk even de allergieën e.d. buiten beschouwing gelaten.
Woezel en pip. Ook supervoordelig! Ik vind het wel voldoende als traktatie, evt met rozijntjes. Ikzelf hou wel van dit soort geschenken voor mn kind.
Ik wou dikkie dik zeggen, maar zie dat je al een keuze hebt gemaakt. Ook heel leuk, vond beide opties leuk....
Ja iedereen moet het ook zelf weten hoor. En op een medisch kinderdagverblijf is het miss wel een beter idee maar persoonlijk vind ik cadeautjes bij traktaties gewoon net een stapje te ver... dan vind ik het geen traktatie meer... ik geef de familie die op bezoek komt toch ook geen cadeautjes ipv een stukje taart... cadeautjes zijn voor de jarige en een traktatie van iets lekkers voor de gasten. Als je nagaat wat al die kinderen al vaak te snoepen krijgen thuis en dan vinden ze een snoep traktatie teveel... tsja... daar ben je toch echt zelf bij. Ik doe er iig niet aan mee. Maar men moet lekker zelf doen van hij/zij goed vind natuurlijk.
Eens, bovendien word het vaak zo'n wedloop (helaas, bij ons tenminste wel op het kdv), steeds groter en duurder en meer... Laatst kwam mijn zoontje van nog geen twee thuis met een boekje een setje stiften een zakje vol met snoep en een grote knuffel...Vind ik persoonlijk een béétje te veel van het goede...
Hier is het niet en/en hoor. Ze heeft alleen een boekje getrakteerd omdat ik inderdaad zo'n ontaarde moeder ben die liever niet heeft dat er op snoep wordt getrakteerd En nee, dat is niet omdat ze thuis al genoeg snoep krijgt want ze krijgt namelijk helemaal geen snoep... Maar ik ben het wel met je eens dat het steeds gekker lijkt te worden. 1 ding is genoeg of het nu snoep is of een "uitdeelcadeautje".
heb zelf alleen op de boekjes getreacteerd. heb er van meerderee ouders positieve reacties opgekregen