Op 26 juni heeft mijn dochter haar feestje op de psz, als afscheid en verjaardag. In de zomer wordt ze 4 en gaat dan naar school. Nou probeer ik een leuke traktatie te verzinnen, maar ben een beetje blanco, helaas Heeft er iemand hier misschien een leuk idee? Het gaat om een groep van 16 kindjes. De juf heeft me nog wel op het hart gedrukt dat ik er echt niet teveel werk van moet maken, wat de laatste tijd wel heel veel gebeurt daar. Ik zat alleen te denken om naar de action of iets te gaan voor een leuk klein kleur of puzzelboekje oid, maar wat voor traktatie erbij?? Wie kan mij helpen?
Ik heb er wel best wat werk in gestoken, want dat vond ik leuk (en dochter vond t ook prachtig). In de puntjes zat een klein stickervelletje, een roltoeter en een klein ontbijtkoekje.
Ik had als thema ajuu paraplu, een plastic bekertje met snoepjes, met een rietje en een klein paraplutje erin. En voor de leidsters een echte paraplu. En een cake gekocht en daar slagroom en smarties en versiersels meegegeven en ze hebben heerlijk cake versierd. Succes !