Mijn zoon heeft vandaag flink zijn hoofd gestoten tegen het rand van onze bed. Je ziet echt zo'n rode dikke streep lopen op zijn gezicht (van wenkbrauw tot wang), wat morgen zal veranderne in een blauwe plek. Gelukkig heeft hij zelf er geen last meer van. Wel balen joh, deze week zou hij op de foto gaan op de psz. Ik had hem nog naar de kapper gebracht en een nieuwe blouse gekocht en nu zie je zo'n vlek op zijn gezicht. Ik had gehoord van een middel om blauwe plekken snel te doen verdwijnen. Weten jullie hoe dat spul heet en of het echt werkt? Alvast bedankt meiden
Ik denk dat je Arnica bedoeld. Deze heb je in gelei en zalf. Ik hoor hier vaak goede berichten over maar of het zo snel werkt, weet ik niet.
Je kunt hem ook weg potoshoppen, maar of een fotograaf dat bij zo'n opdravht doet weet ik niet. Maar kinderen op die leeftijd hebben nu eenmaal blauwe plekken toch? Wil je dat foto's er allemaal zo mooi en gelikt mogelijk uit zien? Of wil je een (prachtige) foto van je kind zoals hij is?
hihihi die van mij was net hersteld van de waterpokken en mocht met herstellende vlekken en al op de schoolfoto
mss kan je vragen om hem een beetje van de zijkant te fotograferen zodat de blauwe plek niet opvalt... niet helemaal van de zijkant, maar gewoon een beetje schuin laten kijken?
Kan je er niet wat corrigerende make-up op doen? Zo'n stick waarmee je puistjes kan wegwerken, en dan heel goed uitwrijven?
Zo'n blauwe plek staat lekker stoer joh! Dat hoort er toch een beetje bij? En de foto is juist leuker als hij nog lekker eigenwijs kijkt ook!
Ja, dat zou ik ook doen Op de foto van vorig jaar zie ik dat je meer van de linkerkant van het gezicht ziet. Dus als het rechts zit, heb je misschien geluk..
Ik denk dat je inderdaad arnicazalf bedoelt. Volgens mij heet die tegenwoordig Vallen-en-stoten-zalf. Ik vrees dat je dat niet meer op tijd lukt... . Maar herkenbaar hoor... een paar maandjes geleden hadden wij dit... zielig hè!:
Sneu maar ik zou me er niet zo druk om maken, hoort er nou eenmaal bij en als ze groter zijn is het wel weer leuk om terug te zien. Zo heb ik een schoolfoto van mijn dochter toen ze nog een peutertje was met een énorme schaafwond op voorhoofd en neus. Toen baalde ik ook, maar nu is het wel grappig en we weten nog precies hoe het kwam @ Josien; ziet er wel heel zielig uit.
Bij mijn neefje had de fotograaf zijn enorme jaap boven zijn oog op de pasfoto weggeshopt en op de klassenfoto gewoon laten zitten. Zo had je het beste van beiden werelden.. haha! Een 'gave' pasfoto en een stoere klassenfoto.